Salı, Temmuz 20, 2010

ikibinon eksi bindokuzyuzdoksan

dinleyince 90lari daha tazecikken, simdi birden odun olmus bunyelerden birinin icinden gecen dusunceleri aktarmak icin sozcu olup konusuyorum ..


mustafayi gordum hani bizim mustafa bu giz beni gormeli diyordu daha henuz biyiklari terlememiskene. simdi de cennetteki tek gunahkar olsam da gibi garip bi nakarat esliginde trkce yayin yapan kanallarda gonulleri fethediyor.. ama en cok benim dikkatimi ceken o hic degismeyen yuz cizgileri. abi adam gram etkilesime maruz kalmamis. ya hic gunese cikmamis yada harbi iyi besleniyor.. belki de alkol yerine uzum suyu iciyor. vay anasini . kiskanmadim diyemiyecegim. dusununce kendimi o vakitler bacak kadar velet olmami goz onune alip, simdi ise onun o zamanlarda ki yasindan buyuk olmam gibi falan fesmekan durumlari... 

bu oglan beni gormeli.. 

ardindan hande cikti son klibiyle.. tam ben sey diyordum. nerde bizim lady gaga, madonna derken.. hande yi sandim bir hızır. valla yetisti dar zamanimda.. ben ki oturmam karsisinda şu rus mucidin halt yemesi olan kara kutunun. 
basladi anlatmaya bizim hatun son bodrum klibini.. vinclerle neim bunu kaldirmislar havaya balonlarla ucmus falan. valla aciklamasini yapmasaydi zor farkederdim klibin sonunda ucan nesnenin hande oldugunu. klibin bi yerinde de zenci yapmislar handeyi hatta 4 saat neim surmus boyatmasi vucudunu neim ama orasini kacirdim sanirsam ve goremedim. neyse umarim gormem zaten. 
ne gerek var handenin esmer haline simdi. sesi de bi garip olmus zaten diksiyon miksiyon hak getire. ayrica zenci kelimesi bende handenin ilk cikis parcasini cagristiriyor. bilmem hatirlayaniniz var mi bizim kizin eski hallerini. dul ve cocuklu die satisini yapmislardi. aman ne hos .. evet usenmedim ve arastirdim siz sevgili okurlar icin ve buldum handenin seksi zenciyle cektigi ilk video calismasinin linkini..  
hatrlamayanlar icin 
hatirlamak isteyenler icin hande yener den gelsin 
"yalanin batsin"

ve iste biraz daha ufunetimi aldirdiktan sonra bu bulgudan sonra hemen lafi gulsen e getiryorum. kendisini de gordum bugun tv karsisinda gecirdigim bos saatlerde. ne kadar enteresandir ki onun da hep pijamali dolasmasini isterdim bu ceyn hallerini gordukten sonra ozellikle... gormeyenler icin ;

ve hatrlamak icin o eski gunleri yad etmek isteyenler icin bir alternatif olarak ise;

 ve bu kadar lakirdinin ustune benim beynim hazir bu sicaklardan ambele olmusken bir balkon sefasi icin yuksek musadelerinizi alip elime en son cadir macerasinda bi litre suyu dokmek suretyle gunlerce islak kalan o mazbut kitabi alarak ookumaya koyulayim yoksa bu hallerim cok feci.. 
hava felaket sicak onu hic demiyorum. zannedersem bu  sicakliklar ikibinondokuz u bile gormemi istemeyecek kadar fena. bir baska 90 li yillarda gorusmek dileklerimle.
esen kaliniz. 
optum .

bide bu parca benden size gelsin...
youtube yasagina maruz kalanlar varsa aranizda aratmalari icin ise linkini attigim parcanin adi 


Dying to Live - Nataly Dawn 


Hiç yorum yok: