Cumartesi, Ekim 15, 2011

sanat kultur haftasina dahil olan gobegini kasiyan zat

sevgili bisi..

hafta basindan beri katilmadigim kulturel faaliyet etkinligi kalmadi. yorgunum.. kafami kasidim durdum, gobege vakit kalmadi. l
woddy allen gelmis dediler gittik.  (let's get some culture)
nuri bilge gelmis dediler gittik...
fazil say gelmis dediler gine gittiik.. 

rabbim sonumuzu hayretsin.. bu ne bohem.. O.o 

midnight in paris: hastasisis.. her sahnesi ayri ayri opulesi. na bak optum ;*

bir  zamanlar anadolu da; asagi tukursen sakal yukari tukursen biyik. .
 ilerleyen tek sey zaman, evet.  bide o doktor cemal var.. allem yareppim herif 47yasinda ama yok oyle bir karizma.. evet olgun erkeklerden hoslaniyorum sanirsam ki.. 

fazil say: haci sanat karin doyurmuyor.. ac gittim ac dondum.. fazil caldi biz de dinledik. guzelmiydi guzeldi...yine olsa gider miyim, giderim.. ama o kadar yani.. fazla deil. 
ha ne oldu;. dunya gozunle fazili gormus oldum.. 

neyse iste sevgili bisi; bu kadar kultur faaliyet anladim ki artik bambaska bir ben yaratmak icin fazla.. az gittim uz gittim dere tepe duz gittim. yattim uyudum.. dusunuyorum.. 


Hiç yorum yok: