Pazar, Ekim 02, 2011

vol3. bir pazar klasigi

sevgili gunce..

bugun pazar ve ben sekiz kirkta uyandim. reva  mi bu.. 
dun gece yogun bir geceydi. yorgun dusmusum.. tum musteri hizmetlerini aradim. avea, ttnet, bank, aski, ed, tt vateva.. 



kizgin kirgin ve bi o kadar ..

"bi o kadar" ne oldugumu bilemeyecek konumdayim,evet..

ben de gittim yumurta kirdim sevgili gunce. isterdim ki sen de benimle lokmami paylas. iki lafin belini kir..cayimi guneste demle felan ama yapmadin, fosur fosur uyumussun belli ki. ben daha gelmesem aksama kadar yatacagidin kimbilir. pazar keyfini kacirmak istemezdim ama bil istedim tum bu yaptiklarimi. sahi aksam demisken yarim koli yumurta almistim ben ayiptir soylemesi. protein ve vaytamin ihtiyaclarimi karsilamak en dogal  hakkim takdir edersin ki. yumurtamin markasi bile var.. bak: bili bili 

coh mis..

simdi gidiyorum. kulac atip gelcem. 

optummm..

Hiç yorum yok: