Perşembe, Ağustos 15, 2013

ruya

ayni sarkiyi dinlesek bile ayni seyi duymayacagiz, notalari ayni olsa da ayni sey degil duydugumuz..   

bir cocuk otobuste giderken arkasini donup senin dinlediklerini dinlemek zorunda degiliz diyor, susuyorum.. ruya bu.. bir otobus dolusu insan.. kalabaliktayiz.. soyutlanmis kimlikler tek somut gercek. sustukca ben cocuk devam ediyor konusmaya.. gozlerine artik bakamiyorum.. calmaya devam ediyor kaset calar.. sarki bitmis bosa sariyor simdi birazdan tik edecek play tusu, kaseti basa sarmak gerek.. sarki bitiyor ama cocuk susmuyor.. kendini hakli gordu besbelli.. susuyorum.. soyleyeceklerim var ama soyleyemiyorum.. konusmak istiyorum ama sesim yok.. konusan tek sey o cocuk bi de kasetin bosa saran sesi..anlamayacak beni biliyorum, tipki digerleri gibi sadece icindeki nefreti kusuyor uzerime.. otobus hinca hinc dolu.. soluklar buhar olmus camlara yapismis.. arada elle silmek gerekiyor gormek isterseniz disariyi.. bazilari basini cama yaslamis  cocugun sesiyle irkilip donup bize dogru bakiyorlar alinlarinin ve burunlarinin baskilari kaliyor camda.. komik ama gulemiyorum..  butuun gozler uzerimde.. ruyadasin diyorum telkin etmek icin kendimi.. ama uyandiramiyorum.. yuzumu kapatiyorum avuclarimla.. nefesimin sicakligiyla ellerim terliyor.. cocuk  ne diyor artik duyamiyorum.. acinca gozlerimi gececek diyorum, bitecek bu ruya.. 

ve oluyor iste.. 

kimsecikler yok.. ofkeli olan benim bu sefer.. konusamadiklarim benle beraber havaya savruluyor birer cumle olup.. hizli hizli konusup hizli hizli yuruyorum... aklimda bir arabanin icindeyim basiyorum gaza basiyorum gaza.. ve elektrik diregine carpan beni goruyorum yan tarafta.. icindeki beni olduruyorum.. ofkem yok artik.. 

tekrar yüzümü saklamak istiyorum avuçlarımda.. burnum üşüyor çünkü. hava soğuk mu ne.. hissedebildiğim  tek şey soğuk.. bitmeyecek biliyorum.. bitmeyecek.. uyandigim gercek bundan farkli olmayacak biliyorum ama uyaniyorum.. 

ve bu hızla dönerken sen dünya hiç bir şey dinmeyecek.. uzaklar hep uzak..  yalnız öleceğim biliyorum.. yalnız geldiğim gibi bi başıma.. şimdim gibi.. yarınım gibi.. ve iste dünya.. benden sana hiç bisey kalmayacak değil mii.. ilk olamayacağım değil mi ki ben senin hayatında.. gelip geçen her hangi birisi olacağım değil mi.. 
sokak lambalarının ışıklarında karanlık gecelerde yürürken ben yine o şarkı takılacak dilime.. yalnızlığıma  dair.... ölurken böylesine göz göre göre.. hiic yaşamamışız gibi.. iki damla göz yası dökenim boğazını adımı söylerken temizleyenim olmayacak.. yutkunmayacak hiç kimse ardımdan.. iki satır dökülmeyecek dudaklarınızdan .. iyiydi diye... 
peki ya tanrım ,, sen .. sen ne diyeceksin buna,,, herkesten biri miyim senin için de... 

ağır ağır yürüyorum smdi .. yetişme telaşım yok artık hiç bir yere..  kelimelerim yitik.. göçüyorum senden dünya.. tut elimi.. biraz olsun sevdiysen beni..

Hiç yorum yok: