Cumartesi, Ağustos 02, 2008

her sabah yalnizligin sicacik koynundan ayaklarimi suruyerek cikan ben miyim. sevmezdim kendisini ben daha onceleri boylesine ama birden nasil oldu bilmiyorum birden hersey degisti alistik biz birimize saniyorum ki . o bensiz ben onsuz yapamaz olduk . tum sebebimiz yalnizlik olmustu uzun gecelerin sabahlara gebe dar vakitlerinde. ortalikta kolacan edilcek igne deligi kadar ufak gedikler yok degildi bazen uzaklasirdi yalnizlik benden onda alisamadigim bir hissiyat bu o kadar icimdeki sanki ters bir seyler olmus gibi hissediyorum. eskiden cok eskiden yasanmis anlatilmis tum hikayelerimi bile bile anlatmiyorum. her an gider diye korkuyorum belki de belki de uyandigimda yanimda bir gun bulamazsam diye tm korkum. kapiyi bile carpmadan giderse sayet diye. nasil olurum o zaman .. insan yalnizligin arkasindan aglamak ister mi. bu derece seviyorsa ister. tum hayallerimi bir tek onunla paylasiyorum, biliyordur herealde farkindadir. tum kilitli kapilar arkasindaki ozgur sevismelerimi o biliyor bir tek. tabularin ortadan kaltigi yaptigin zevk aldigin icin kaltak olmadigin diyalarin o muhtesem manzarali teraslarinda hep bes caylarimizi icip ucunda en son avrupa seyahatinden aldigim gumus agizlikla da keyfini cikartiyorum lubnan plakali sigaramin. seni cok seviyorum diyor duygulaniyorum gozlerinin icine bakmak istesemde bakamiyorum o kadar guzeller ki. animsadigim bir sahne dusuveriyor aklima; acip bakiniz yil 2006 5inci satrdan itibaren anlatilan hikayenin karmasasinda boguldugumu hissettiigm zamanlar .. korktuugum zamanlar yalnizliktan korktugum .. yarimin ist,u mesken tuttugu vakitler. donus yok artik geriye. kelimelerin cumlelerin eli ayagi baglaniyor. tum uccus bucaksiz ucuzluklari pahali olanlarina degistirdim. hic kimsenin anlamadigi anlamayacagi bir cok kelimenin cambazi oldum. cambaz olmak yersiz kacti soytarisi oldugum olaylarin. yok yere cok canlar yaktim acitilmis canlar biraktim gerimde. yaraliydik hepimiz simdi. .

Hiç yorum yok: