Pazartesi, Ekim 27, 2008

destiny

bu sene dogum gunumde uc guzel hediye aldim bi danesi erdem arkadasimin izmir in fotografini gondermis olmasi ikincisi akemi nin bi paket dolusu cikolatayla bir de mektup vermesi ve kart postalinda seni seviyorum diye turkce yazmasi ucuncusu onur la msn den konusmamis. bide hocanin bi sekilde d.gunumde yalniz birakmamak icin yemege cikarmasi. bunlarin disinda cok ama cok buyuk bir hediye de yaradanimdan geldi. ne mi? dogum gunu gecemden zil zurna sarhos dondugumde mutfakta ikinci kattan koreli bir kizla tanismis olmam. kiz la o kadar zil zurna sarhos ken ne konustuk ne konsmadik hatrlamiyorum ama onun pirinci yere dokulunce elimde mikrodalgadan cikmis yari haslama yari kumpir kivamindaki patateslerimin yarisini onun tabagina koydum.. ve ardindan birbirimize telefon numaralarimizi verdik. ertesi gun normalde hic yapmadigim bi sekilde ona msj biraktim tanistigimiza cok memnun oldum dedim. ki gercekten cok memnun olmustum.. o gun boyunca msajlastik. bulusacaktik ki olmadi. iste bugun ne olduysa akemi nin hediye olaarak verdigi cd yi izleyip duygulaninca sigara almaya gitttim ve birde ne gorem hatun karsidan geliyor aklimdan da gecmisti merdivenlerden inerken acaba kapisina gitsem mi die ama gec oldu belki uyudu kiz dedim. ne bileyim oyle yani. icimden gecti . ve kiz karsimda . kiz demek te biraz kaba kaciyor gibi asil adi grace... guzel isim !!

hikayesini dinledim . dini yok ama anne babasina cok bagli . inanilmaz derecede . bir erkek kardesi var ve kardesi dogmadan once o da annesine bebek siparis etmis tipki benim gibi. kader bu olsa gerek. ilginc degil mi bende mehmetali die bir erkek kardesm olsun demistim o zamanlar simdi 10000 km uzaklikta bana paralel bir hikayeyle karsilasiyorum. bu is beni cok etkiledi. ve inaniyrum ki bu kiz cok iyi bir kiz. ne dedi biliyormusun. basarili insanlar her zaman erken uyanirlar. bana cok sey katacak bu kiz. insallah diyorum. sabah birbirimizi uyandircas. beste uyanabilirsem uyanamazsam alti da. hadi bakalim. ben ufaktan yatayim. sonra basiniza bela olmayayim:) \

hersey yoluna girmeye basladi gibi sanki. cok sevindim ben cok... Allah im sen bana guc kuvvet ver.. derslerimde islerimde zihin acikligi anneme babama saglikli uzun omurler kardeslerime sevenlerime sevdiklerime gonullerine gore ver.. butun nimetler icin binlerce kez sukurler olsun. sana sukurler olsun ki bugun yine karnim doydu. sana sukurler olsun ki. burada nie dua ediyorum bilmiyorum ama boyle daha cok yakin hissediyorum kendimi sana. aslinda bi tek seni dusunmek sana odaklanmak istiyrom cogu zaman., her ne yaparsam yapayim beni hic yalniz birakmamis olman beni onemsemen anlamina geliyor. bakiyorum ve goruyorum ki sen beni hic yalniz birakmiyorsun. annemin babamin rahmetli ninemin dedemin hayr dualari bizleri ayaktatutan biliyorum. yuzum kara cikmadan buradan ailemin yanina sag salim donmeyi babama soz verdigim gibi nasil gonderdiyse o sekilde donmeyi nasip eyle. lutfen Allah im. beni yalniz hissettrme. zihnim acik dualarim hep sana olsun. sasirtma aklimi.. Amin.

Hiç yorum yok: