Salı, Ekim 28, 2008

kucuk seyler sevindirir ruhumu

az once dinledigim bir mor ve otesi parcasi.. morlar derdik bi vakitler severek dinler izler mutlu olurduk irmakimla ozellikle. hatta bir telefon konusmamizda ben bilmiyrm demistim o dedigin grubu benim bilmio olmam benim ayibim degil onlarin bizzzat ayibidir. ne guluyorum simdi bu lafima.ama olsun o vakit daah toyduk ince saz semaisindeydi aklimz dicem kulliyen yalan oldugu asikarken. herneyse gelelim gunlugum blkokum canim bidanem bugunk konumuza..

bugun calistik yorgun argin bir gunun ardindan aksam 8 sularinda attik kendimizi odamiza.. onumuze ne gelldiyse dikdik dikmak bir fiil tikinmak doymak icin bisiler yemek manasina gelir. koca gun beni yiyip bitiren kisileri efendime soyleyeyim bir haslanmis lahana yer gibi rahatliklla yedik.. yedik ?? kim ben ve kim.. korkmayin ben ve dusuncelerim..

dalganizi gecin siz ben gercekleri soyluyorum durup baktim dunumden geri kalanlara yok hicbisi .. insallah yarin da ski bi sekilde calisirim da su rapor falan biter. off hoca yaktin beni:D bide paper okucam unutmadan soyleeyeyim... anamm ne cok is varmis yapilcak e yatmak gerek .. aksamdan beri yattim gerci ama uyku gibisi yok.. o srtim dinlensin diyeydi:"D: herneyse sabah erkenden kalkcam ben bu uyuzlar gelmeden bisileri bitirem laboratuarda sinra da kendi masama gecip raporumu yazzarim bi de makale okucam.. anasni satimm orospunun evlatlari giciklik edip duruolar. bi havadalar lazim gerek bir igne kiclarina sokup sokup cikartmak ama nese.. burasi kufur kosesi degil kardesim git baska coplukte ot.. hadi nas.. ahh kaaan geldi aklima.. hehe anam bide biizm yurrtta borekler cikardi patatesli hey gidi hey:)) ne de guzel olurdu :) aksamlari yanina da ayran.. severdim ben aksamlari hatta dur bakiim pers. yada cuma ydi yanilmioasam bir asmali konak maceramiz vardi.. hehe ben coool takilirdim izlemem etmem die ama ne yalan sooleyim yurtdisina cikip snra da aga yi olmadi voleyi vurmak isterdim.. e ciktik yurtdisina hani nerde bizim beyaz atli... nerdeeeee... bu yeni nesil nerden bilsin neyin ne demek oldugunu.. ask kavraminin icine etmisler ilk goruste askmis kem mis kummus.. olsun ben doyumsuzca yasadim aski.. simdi tek bir hedefim var. ve bu kesinlikle bi basima basaramayacagim bisi.. yuce rabbimden sabir sukunet istiyorum.. onlarin seslerini duymayayim bana yeter.. onlarin davranislari midemi bulandirmasi huzur ve sukunet versin allah im bana.. isimi alnimin akiyla bitirreyim gerisi bi sekilde gelir zaten .. herneyse.. kendine ii bak sozluk.. dun gece gordugum ati da yarin anlatirim.. hala parlayan tuyleri gozlerimin onunde.. haydi yarin gorusuruz .. yarinlarda.. aaa uzgunum zaman dolmus coktan yarn olmus bile.. e o zaman merhaba yeni gun/... :)

Hiç yorum yok: