Pazartesi, Nisan 06, 2009

Bi' dost


bi' dost'un yagmuruna tutuldu ellerim ...
nemli ve biraz agirdi..
asit kokuyordu elleri bulutlari aralanmamis goz bebeklerinden yagdikca yagiyordu yagmur..
bi' dost'un yagmuruna tutuldu gozlerim...
bulutlarini alip kendime geciresim geldi beceremedim... dosttu adim ..
bi'dost'un yagmurunda tutuldu dilim..
uyaksiz, kafiyesiz kelimeler butunum tumleyemedi; sozlerimi..
dinmedi yagmuru..
bi' dostun yagmuruna tutuldu gozlerim..
ucu yanmis kelimelerimi serptim once sonra bir kac firca darbesi.. daha cok bugulandi..
goz gozu gormez oldu...
o dostun yagmurunda kaldim.. koruyamadim onu bulutlarinin hismindan..
gokyzunun berrak alabildigine gunesli oldugunu gosteremedim..
bi' dost daha yitti goz gore gore..
ellerimde umut yesertemedim.,
gonderemedim bulutlarini...
daha bahar henuz geldi diyemedim..

bi' dost..

Hiç yorum yok: