Salı, Nisan 07, 2009

siyah -beyaz

hem gunahtin hem sevap.. incilerim dokulmedi seni sevdim diye yanlis anlama.. ozledim sadece bazi sabahlar uyanmadiginda yanimda bulamayinca kokunu,...
ozledigim kokun..
belki de sen bile olmayabilrisin.. onemseme kendini nolursun bu kaadar..
senin deil belki ama sinmis kokunun ucup gitmeden gelmesini diledim..

uctu kokun ne sen geri geldin ne de kokun.. aglamadim bu sefer.. gelmeyecegini bile bile ben actim kapilari pencereleri.. gelme zaten.. cikinca kokun kapadim bende kapilarimi pencerelerimi..

yastigim kokmayacak ve dusmeyecek ince telli saclarindan bi tanesi bile... yabanciyiz artik sen ve ben... sen gitttin ve belki de baskasi oldun,.gitmden once de baskasi olmus olabilirsin..

basitim bu aralar.. sadeyim oldugum gibi.. biraktim karmsikligimi cozme benim yumaklarimi.. orme yeni yeni kislik kazaklar bana.. boguyorsun artiik beni..

korkuyorum bazen.. eger bir baskasi gelecekse o yine sen olur musun diye.. beni o kadar severmisin.,.. sevebilirmisin yeniden? sevme sen beni yitip gitmis olalim biz zamanin o diliminde.,.. sana ilk vedam degil bu bilmedigimi dusunme.. biliyorum ve gitmene bu kez yalanciktan degil sahicisinden izin veriyrum.. gercegim ben artik ..
sen onemse tabii kendini. sen oldugun icin onemsenmeyi hakedensin.. aglamiyorum bakma bi kac eski parca dinledim.. hepsi o.. icinde sen gecmiyorsun merak etme...


kalabaliklar icine karisiyorum.. bende onlardan biriyim biliyormsun.. hic bi farkim yok.. her sabah yine yeniden merhaba diyorum yeni gune.. biraz yorgunum iste.. boyayamiyorum gogun ust taraflarini.. ucma kabiliyetimi kaybettim hepsi hepsi o..
bazen golgen dusuyor ustume.. karanlik bir odada sen ve ben... piril pirilsin orda... tum karanliklara ragmen secebiliyorum elimle koymus gibi bulabiliyorum.. o kadar.. sonra kayboluyorsun.. gitme diyecek biraz musade etsen dudaklarima.. ama acelen var belli ki.. gidiyorsun.. dur..

gidiyorsun.. karanlik agir basiyor basimin ustune... kafam eziliyor binlerce yuk var adeta.. kalkabilirmiyim dersin bu kez.. kalktim bak.. hani alkis.. en kocamanindan.. ??

bir tek kusur daha ekledim eksikliklerime.. boyum da ermiyor artik goge.. uzak kaliyor cektim mi ne.. yikanmaktan arinmaktan anlamam oysa ben.. cekmisim lanet olsn ki .. cekmisiz..

kisa copu cektim ben..anldim.. tamam git.. kusmece yok bu sefer.. yokmusun gibi hic olmamisin gibi.. eskisi gibiyim.. sahi ben eskiden nasildim bilir misin ... ben bendim de sen nasildin .. ama durmadin iste.. anlatacaktim ben sana oysa ki.. sen gittin..
uzak, anlamsiz, gidici yarisi hayatimin.. sen gttin..

Hiç yorum yok: