Çarşamba, Nisan 22, 2009

tanri


simdi kendime bir kovuk bulmanin zamani. kacmanin gocmenin alemi yok.ayaga kalkmadan usulca'
oldugum yerde belki surunerek, belki degil
bir kovuk bulmam gerek..
kabuk degistirip gelecegim..

yasaklilari kaldiracagim yol tabelalarindan; herseyi serbest kilacagim artik bu ullkede.
zulumsuz bir dunya icin gerekirse tanriya yalvaracagim..
hatta yalvarmakla kalmayip haykiracagim..

son zamanlarda agir isitir olmus,
duymaz olmus feryatlarini bir yerlerde surekli iskence gorenlerin..
o masunlar, o cocuklar daha fazla aci cekmesin daha fazla..

karanligin zirhini yirtip feryadi basacagim..
yer gok inleyecek ve bir sekilde tanri beni duyacak..
gulen ifadeler konduramadikca kalemim ufacik dudaklarina..
icim acimasin artik daha fazla diyecegim..

duyacak beni.. yer gok catirdayacak ..
kiyamet belki o an kopacak, umrumda degil...
ben bu kalemimle onlari guldurecegim..
yeni kiyafetler cizecegim ustlerine..
nemli gozlerini isiklandiracagim,..
hafiften de bir tebessum..
ve o tanri beni duyacak..

ama once ben kovuk bulacagim..

Hiç yorum yok: