Cuma, Temmuz 17, 2009

aitligimi yazdigim bir kac beyaz satira kan damlarsa......



aitligimin sinirlarini ciziyorum tum cumlelerimde..
nereye ait oldugumu..
nerede nasil yasadigimin hesabini vermeden..
tum guncellerimin icine gire cika dili pelesenk olmus tum editorlere soruyorum..
duzelttiniz de noldu,..
aitligimi bulmaya calisyorum dibe vurmus vurmamis beni unutmus unutmamis tum asklarimin olceklerini bir kenara birakip yeni terazilerin yeni buluslara gebe birlikteliklerine biriktiriyorum kendimi.. siz bilmezsiniz nasil bir duygu oldgunu.. once senelerin gecmesi gerek bekleyebilirmisiniz..
neden diye hic dusundugunuz oldu mu..
neden hep sizli bizli konustugumu..
resmiyetimi seviyorumm sizce yoksa sizlere saygi mi duyuyorum..
biliyorum ki ikisi de degil
biliyorum ki sadece gunahimin kuyruguna teneke baglayip kosmak isterken sizleri de ekleyesim geliyor ucuna.. camlardan disari sarkittiginiz kafalarinizi.. nede guzel oluyor..
ohh iyi valla it gibi gunahin dibine batalim tingir mingir dolanalim ortalikta sizde acik kalmis camlarinizdan perdelerinizi aralayip bedavadan yorumcu kesilin basimiza. yok oyle uc kurusa bes kofte..
sizde bu gunaha dahilsiniz.. gunahim benim boynuma ama artik okudunuz madem buraya kadar bunlari hakettiniz..
uzuluyorum bazen halime.. gereksiz sendromlara girisimden..
iki kadehin beni sarhos edisine kil oluyorum.. ucuz saraplarin ucuz kadehlerin "leke gecirmez", "sizdirmaz taban" goz yasi saglayicisi oluyorum birden..
suzulurken ruhuma goz yaslari icimden bir cocuk bagiriyordu... ilk defa ...
ilk defa isirdim dudaklarimi duyunca cigliklarini.. icim acidii.. ses etmeden usulca isirdim..
sonra niceleri gibi onu da gomdum kimsesizler mezarligina.. bir adet balon bagladim basucuna..
ucmak isterse die..
canlanirsa bir daha beni gormek istermi bilemedim.. bilmesni istedim sadece onu ne kadar onemsedigimi.. birgun ona oylesine ihtiyac duyacagimi...
ve ben aitligimi bilmeden onu daha fazla uzmek istemedim..
istemedim daha fazla ustu kirlensin..
istemedim daha fazla uzulsun..
istemedim beni unutsun..
nefret duysa da benim oldgunu bildigim bir seyim olsun istedim..
cok mu istedim...

Hiç yorum yok: