Çarşamba, Temmuz 08, 2009

korkuyorum ama bu .. sahicisinden

korkuyorum..
uzun uzun soluk alip vermekten..
korkuyorum..
yasadigima dair bu zaman diliminde iz birakmaktan.
korkuyorum
gecmisin icine dusersem diye bu zaman dilimini tirmiklayip gecmeyecek yaralar birakmaktan..
iyilesmekten korkuyorum o yuzden..
iyilesirsem ben bu olamamaktan korkuyorum,..
yalniz basima kalamamaktan korkuyorum..
yalnizligin terkedisinden korkuyorum..
uzun uzadiya yazilmamis tum mektuplardan korkuyorum..
soylenmemis tonlarca laf..
korkuyorum

soylediklerimin cogunu sildim siz uyanmadan..
parmak uclarimda yukseldim
sessizce usulca..
usulca araladim perdesini..
usulca aldim iceriye gunun ilk oynasmalarini..
avuclarimda hapsettim once.. sonra yumak yumak .. ellerimiz .. bulasti gunahina..
sus dedim..
korkuyorum dedim..
anlasilmaktan korktum,,

yazdim bir yalan..
daha once de yaptim cok kereler..
sahipligimi biraktim..
tum iyeliklerimi bir ada bahsettim..
arkasini aramadim..
bir basimayim ..
korktugumdan
korkmasaydim bunlarin hic biri olmazdi biliyorum..
ve ben
korkuyorum..
ellerimde simdi ilk damlasi gunun..
bulutlu yagmurlu gunleryle bitmek bilmeyen gecelerine sakladim..
beni aydinliga cikarsin diye..
yoksa korktugumdan degil, yalanciktan..

Hiç yorum yok: