Salı, Temmuz 07, 2009

icinden gelen ilk haykirisla, bir ses verdi hic dusunmeden ..

[sagim solum sobe .. saklanmayan ebe...]

bir dost.. hani su.. hani su icinde surekli bir melodi tutan ... iste o ... bir hayal gormus dun gece yarisini gectikten sonra, tamda bu siralarda..
beklemis bir ruyayi daha sonuna kadar; saygiyla.. eglenerek.. dudaklarindan dokulmus tum cocukluk arkadaslarinin adi..

uyanir uyanmaz yuregi almis eline kuregi, mayasi cok onceden calinmis cumlelerini yuregince tum yurekliliginle pisirip, cikarmis; daha gun agarmadan.. henuz ustunde dumani..

Saklambac:


cellisT CAdIsI:
Saklambacla ilgli biriki cumle cizittirdm.oku bak. ozledm galiba sokak oyuculugunu;)sen ve aristo misali..cocukluk esdeger gibi sokak ile.dolayisyla sokak oyunlari ile ve illaki saklambac ile..onum arkam sagim solum sobeydi ben kucuk bi kizken.4tarafim arkadaslarla cevriliydi. serapti recepti arzuydu ayseydi halildi ozlemdi..az mi canak comlek patlatirdik.bazen terliklerimizdi degisen bazen de tokalarimiz.ne de guzel yasardik ebeyi aldatmanin zevkini.. ebeyi hayata kusturup uzun bi sure karanlikta tek basina birakip minik zaferler elde ettigimizi sanarak aslinda bizden baskasi degildi aldanan.. ;)

SupurGe:
tamam mi.. ebe kustu ve biz buyumeye devam ettik ardimizdan gelenlerin hic ebesi olmasin dedik belki de.. buyyudukce kabimizi begenmedik .. islanmamak icin yagmurlarda semsiyelerin en buyugunu aldik.. artik "tasinabilirler" listesinde degil, "tasiyabilirler" listene feragat edecek kadar buyumuslugumuzun nisani..
peki mutlumuyuz.. ??
saklamaya calistikca yuzumuzdeki gercek ifadeleri makyaj hileleriyle; saklandigimiz nice o rutubet kokan merdiven alti bsolugu heyecanini ; cinarin arkasina gizlenmenin verdigi o hoslugu ararken.. mutlu olunabilr mi..

bak mesela bugun burada yagmur cok curetkar.. tum şuhluhuyla doga ana gokyuzu penceresini bulutlarla ortmus, topraklarini besliyor..
ve ben buyudum ya guya.. kocaman bir semsiye elimde cicilerim islanmasin diye binalar arasinda yuruyorum.. ne var di bu kadar korkmasaydim.........
Korkutulmasaydim....
zira suan inanmaktayim ki, arin-mak yagmur yagarken bir baska guzel olsa gerek.. )

((senin blog vaktin gelmiste geciyor kuzum.. alicam bunlari malzeme olarak kullanacam.. gunlerdir icimde aradgiim isigi yeniden yaktin..
Yasa, VaroL..
ey ULULARIN ULUSU BULU>>>>>)



cellisT CAdIsI:
Yasasin o zaman.ilham perisi bi daslan 2kus vurdu haberi yok.kelbek etkisi gibin olduk.ben burda yaziverdm senlen tee dunyanin bi ucunda etkilesim yasadik;D benim yazdgm seninkilerin yan cumlesi bilem olamaz ama Ufacik bi gupteydi o.ne bilem o sokak oyunlarni cidden deli gbi ozluom.bazen aralarina daliveresim gelio cocuklarin.hemen o anda olagelen cabucak yapilma versiyonunda kullanmak lazim gelir eylemi ozelliklen.dusunursem uzun uzadiya katilamam aralarina cunku kocamanlasmislgn vermis oldugu cesaretsizlik gostergesiyle.. hemen o anda oluvermeli..;) ben cepten girebiliom nete.kusadasndaym.msne falan giremiom.blog linklerni burdan mesaj olark at ta ruhumuz huzur bulsun az biraz kuzu;) beklemeye aldim kendimi ona gore

Hiç yorum yok: