Çarşamba, Şubat 10, 2010

yanSITICI/ILTICI


siyrilabilir miyiz gecmisin hayaletlerinden..
biz kacmazsak, onlar kovalamayi birakirlar ve sakince usul usul otururlar mi.. ne dersin .. ??
huzur birakirlar mi..
ne zaman bir kac kisi birden sevgili olmaya basladik iste o zaman biz asil kaybedenler olduk.. kiskanclik tohumlarini usulca serptik aramiza.. besledik onu sozlerimizle.. dallandi budaklandi.. bilmeden biz kendimize yaptik yine her zaman ki gibi kotuluklerin en kotusunu.. ve iste bugun .. buradayiz.. ben buradayim .. nereye giderim bilmiyorum .. bilebilseydim yollarimin cikis noktalarini simdi kendimi icine attigim seruvenin cok daha otesinde bulabilr miydim...
o kadar cok benziyoruz ki.. bazen aynaya bakar gibi hissediyorum.. korkuyorum.. yanlisliklar var gibime geliyor.. o kadar coklar ki sanki tum dogrulari alip goturecek gibi..
inan cabaliyorum.. sevmek icin degil sadece tum bu cabam... cok daha farkli seyler icin de cabaliyorum.. kahrolasi dusunceler.. mukayeseler.. kirilganliklar.. ve zayif noktalariimin bu kadar savunmasiz acik hedef olmasi.. ciplak hissediyorum kendimi ve usuyorum.. icim urperiyor..

sacmaliyorum buyuk olasilik.. ama aklindan gecenlere insan engel olamiyor ki.. ne dusunuyorsun dediginde verecegim cevaplarin sayisi gitgide azaliyor ve ben kapana sksmis gibi hissetmekten nefret ediyorum.. beni bu hale sokan nedenlerden biri olarak seni gormek istemiyorum.. korkuyorum sadece..
beni benimsemenden korkuyorum.. iste o zaman daha cok agirlasir ya gitmeler kalmalar..
git demenden korkuyorum.. cekip gitmek istemezken ben bir An gelir de dersen diye endiseleniyorum..
actigin zaman gozlerini ismimi tereddutsuz soylemeni istiyorum..

ARADIGIM tiz duyulur duyulmaz bir sesle gunaydin.. sonra donuk bir bakis DEGIL..hatrlamak icin bir caba SAKLI capakli gozlerini aralayabildigin kadar isik sizan gozlerinde..


o kapinin esigine gelesiye kadar atilan bir kac adim ve geri donulmez bir yol.. dunyalarimizi geri veremeyiz..ait oldugumuz yerlere gideriz.. nereye ait oldugumuzu bilemedigimzden belki de bu sacmalamamiz.. sanki kendimize bisileri ispat etmeye calisir gibi bir halimiz var..kendimizi takdim etmeye doyamiyoruz.. balik gibiyiz.. hem gururluyuz.. hem aptaliz..

sen konustukca israrla eskilerinden benim de yamadiklarim cikip geliyor; bi yerlerinden sizip gecmisin kapilarinin..

toz tutmus, kohne bir eve isik olup girmeni dilerken, aniden bastiran aksamlara
benziyor hayatin tadi..

sevmezsen diye degil endiselerim.. endiselerim yine benim yanilgiya dusmem..dusmek istemiyorum.. korkmak istemiyorum.. soyle bana cok mu ..

simdi actim saclarimi korfezin aniden cikan imbat ruzgarina.. biraz bas agrisi olacak ama katlanmak gerek.. anla yasam kipirtisi olmayan bir yasam sahibi olmak degil gaylem.. biraz nabzinin atmasi gerek.. arada sirada teklemesi icin.. tekleyecek ki duzeltecegiz.. sevgiyle kalin simdi..

Hiç yorum yok: