Çarşamba, Ocak 27, 2010

SoBe


Gidiyoruz.. biz denemeye gidiyoruz.. mutluluk almaya gidiyoruz.. köyümüzün Fatma bacısı kuru bir ekmek ve bir tas su verirse biz doyacağız.. Biz acizliklerimizi, kırgınlıklarımızı bir virgulsuz noktayla sonlandirip bir paragraf dahi eklemeden gecmis hikayeleri sonlandiriyoruz.. Dilimize pelesenk olmuş tüm kelimeleri azad ettik.. Farklı olsun mükemmel olsun istiyoruz.. Silgimiz yok ama bu kez silemiyoruz yanlışları.. Daha kapanmamış yaralar var, güçlerini birleştirmeye calisan farklı ulkelerin suvari birlikleri gibi asilligimizden, gururumuzdan ödün vermeden aynı safta Barış müzakerelerine başlıyoruz.. Barış, huzur ve sevgi birinci plandaki alinmasi gereken topraklar.. Zor ısımız çok zor.. Zaferlerimiz olmAyacak, belki hiç başaramayacağız ve yilacagiz.. Yildik belkide soyleyemiyoruz.. Atlı süvariler olarak şahımızı korumalıyız bir L harfinin zerafetinde.. Korumadan şahımızı biraz daha özgürce sevgi Barış ve huzurun topraklarına Anka kuşunun kanatlarında birinci sınıf bir yolculuk Yapsak...hani inandirsak.. blmiyorum ne sacmaliyorum.. tek bisi var o da sacmaladigim.. sacmalamakta ustume tanimadigim.. ve belki de hic beklentisiz olmak gerek.. uzulmemek icin.. her seferinde sarfedecegin sarfedecegim sozlerin hesabini yaparak degil .. eli comert bir sevgi tohumu ekebilsek topraklarimiza.. ve huzur dogup batan gunesle beraber dostca gecenin icine daliverse.. itisip kakismadan..

Ve Sanki simdi oyle bir an geliyor ki .. sanki .. sanki soylersen inanmamam için kendimi soylemek icin sartladigim tüm cümleleri sarfedecegim bir nefeste..
Hayır inanmak istiyorum gercekten ne kadar imkansız olduguna.. İnandir istiyorum olabileceğine..hani bu sey gibi algilanmasin , bencillik.. bencil degilim sadece sevmeleri seviyorum.. sevebilmeyi seviyorum..ama biliyrum ki oyle karar verilip sevgi yasanmaz.. sevgi oyle bisey ki oylece aniden usulca sokuluverir adamin sah damarinin yakinina.. hic bir taaruza benzemez sevginin bu amansiz saldirisi.. bir teslimiyettir sevgiye kucak acarken takindigimiz dostane tavirlar..

korkuyorum ama simdi ben.. yanlislardan korkuyorum.. hani ruhlarimizin birbirini kabul edemeyeceginden korkuyorum.. tamam daha yeni dustuk kalktik.. ayaktayiz sapasaglamiz ama kolay mi bu kadar kolay yeni bir ufka beraberce bakmak.. birbirimizin ufuklari olmak.. gun batimlarinin vazgecilmez manzarasi oluvermek.. sevmek usulca ve sessizce..

ben simdi ne yapacagim biliyor musun.. ondan dokuza kadar sayacagim gozlerimi kapayip... ne yapacagina sen karar ver .. on saniyen kaldi ...hadi acele et...
on, dokuz, sekiz, yedi, alti, bes, dort, uc, iki, bir.. sagim solum sobe saklanmayan ebe..

Hiç yorum yok: