Perşembe, Haziran 10, 2010

Zanli

siz hic islemediginiz bir suctan öturu yargilandiniz mi ?
hic gormediginiz hatta adini bile o spot isigin altinda ilk defa duydugunuz birinin, katili olmakla  suclandiniz mi ?
hafizam yer yer kuvvetlidir, parcali bulutlu havalar gibi zira zaman zaman islatir yeryuzumu yagmurlarim.
ama yanilmam.
isin icinde bir bit yenigi var diyorsam vardir.
sogukluklarinizi, ölum gibi donuk bakislariniz ne kadar sicak bakmaya calissa da disari yansitir ve ben hissederim gozlerinizin icine baktigim anda.
gercek demis birisi.
gercek nedir ki? benim arada sirada heyheylerimin gelmesi sonra zivanadan cikip serseri mayin moduna gecisim mi.. eger oyleyse birakin beni yalniz tek basima patlarsam inanin cevreye zarar vermem. belki patlamanin etkisiyle kapi pencere iner ama onun disinda kisilere zarar vermem.
bazilari suclasinlar beni benim gibi olanlari
ama inanin o isimlerin her birini ilk defa ben burada duyuyorum ve kullandigim iddia edilen cinayet silahlarinin nasil kullanilacagini bile bilmem.
velhasil kelam hakim bey
BEN MASUMUM!

Hiç yorum yok: