Perşembe, Eylül 29, 2011

gunce denemesi-vol2

Sevgili Gunce
(boyle daha bir tiki, daha bir kanka vari oldu.. tipik kanka isimleri gibi, burcucuuuumm anlioooosun diiil mi )

Evet sevgili gunce.. bugun sabah uyandigimda hic tanimadigim bir odada uyandim. baska bi yerdeydim,  ruyamda ne gordugumun tahakkukunu yapmaya calisirken yabancisi oldugum duvarlar kalkip gitmem gerektigini soyledi. sonra bir sey oldu sevgili gunce ben uyandim. bildigin uyandim.. Gece basucu kitabimi okuyabilmek icin yatagin yerini degistirdigimi animsadim.. aslinda yabanci oldugumu sandigim oda aslinda yine benim odam ama farkliymis gibi geldi gozume bir an amk ( ah mah k).
neyse iste ayilasiya kadar beklemenin kifayetsizligini anlayip, suratima su carptim. dunden kalma makyaj akti akti te na ceneme kadar suzuldu. henuz yeni degistirdigim havluya kiyip kuruladim yuzumu yine de. havlu ya gecti kara kara lekeler. olsun yuzum ak oldu. dus alacaktim ama hava cok soguktu usutup hasta olmak istemedim. ben de aman banaaane yeaa dedim yuzume bi kez daha su carpip bilgiysari actim. gerekli kontrollleri yaptiktan gerekli yerlere yorumlari yazdiktan sonra iyice bir gerindim.aniden calan telefon saatin yedi ellibes oldugunu animsatti .. arayan annemdi.. hafta basindda uyuyup kaldigimi soyledigimden beri hep ariyor. hic sikayetci degilim. aksine memnunum. sabahlari tanidik bir ses duymak cok guzel bi his. tum sevecenlgimle: "Gunaydin anneciigim" bile dedim.. inanabiliomusuun.. ben bunu dedim.  yarin arasin gene dicem.. gor bak (hehe_)

neyse iste salla pati, yalap salap giyinmeye basladim. akan goz kaleminin yerine yenisini surup surmemekte tereddut etmedim deil ama surdum hafiften .. neyse iste ya ciktim ben evden.. gittim ise..

muthis bir huzur kapladi dort bir yanimi.. topuklu ayakkabilarim  on numara zaten. yikilioooo..

iste neyse aksam oldu eve geldim.  yorgun morgunum koca gun pc basinda durmaktan gozumun onunde hareler donup duruyor zaten yorulmayipta napicam..

iste tam bu maksatla mor koltuklarima yayila yayila sana gun boyu naptigimi yazicaktim ki yetmisiki ekranlik sahayi kaplayan kutunun calistirilma zamaninin geldigine kanaat getirdim. antenimden kaynaklanan bazi sorunlar yasamaktaydim ve bugun bunu halletmeye kararliydim. ve yaptim. aldim elime tornavidayi mrs mario oluverdim, kirmizi tulumlar felan, piyigh iyufff..

cok akilli olmamak lazim ama bu tarz durumlarda. fazla akil zarar verebiliyr keza.. tam fiste takiliyken antenin orasina burasina ciplak elle dokununca birden bisi ooldu..

AYYYY

diye bir ses..

anaaaaaaamm nassi korktum nassi nassi annatamam.. gittim titreyerek kendime geldim....
bir de baktim bir elimde tornavida bir elimde anten.. arada bir film seridi hayal edin..  sehir voltajina kapildim bildgin. ama nihayi sonuc muhim: kutu renkli cekmeye basladi.. nasil elektrik yukluysem  artik amk ( anten metaforu kamikaze).

iste boyle sevgili gunce.. saat olmus zaten sekiz. bu saatten sonra enteresan bisi olacagini sanmiyorum. o yuzden bence gun an itibariyle bitti.

seviyorum seni. opuyorum gozlerinden.

MUCKA

Hiç yorum yok: