Perşembe, Aralık 13, 2007

bugun gecenler

bi kendini biraksa cumlelerim dans edebilse senin ruzgarindan uzaklarda surekli ayni parcanin donup durmasi seni hatirlatan ilk guzel anilar..

ucurtmalara bindirilip ucurtulan hayallerde sakliydi seni sevme nedenim
uctu herbiri birer birer...
sen aci olandin
hic 'git' diyemedim sana
dokunamadigim bir mahsunluk cokmustu omuzlarina
seni senden daha iyi tanimak
teninin kokusu dudaklarinin nemi islakligiydi seni bana getiren
her damladan sonra yaninda olmam
saclarinin yagmurla islanmasi tum islakliklarina ragmen kaldirimlarda sekebilmekti sen olan, bendeki sendin bu...


sig bozuk cumle kaliplarinin arasina sigdirilmaya calisilan bir askti bendeki;
senin ceplernde kalan kirintilarina inat ..
ben graten sen hans
her gecen gun ceplerinden yiyordun yedikce kahroluodum ..
evimizn yolunu sasirdik ..
sen ceplerindeki ekmek kiriklarini feda ediyorsun..
sen hans ben gratern.. '

hikayelerin bolunmus parcalanmis kahramanlarindan ikisi sadece..
gecen hergun seni benden alip surukleyen kuzey ruzgarlarina kizginimdir bu yuzden..
estikce icim urperdi.. uzandim sana ama ...

basimi kaldirip baktigimda aramizda derin ucurumlar acilmis
bir kurak cografyanin iki kaktusu olmusuz..
batar olmus tum tumceler..
sen sehrin dier yakasinda pariltili hayatlarin o iskolik hallerinde kaybolmak uzeresin,..
benim basim donuoo.
'tut diyorum ellerimi tut duserim yoksa' ..
o kadar kalabalik ki tutamiyorsun uzaniyorum olmuyor ucurumun kiyisi benim basim donuyor senin basin mesgul hic olmadigi kadar sana ihtiyacim var.
haykirislarim feryad figan ama sessiz cigliklar
firdolayi dusesim var acilan bosluga.. .

son bir gayret ismin cinliyor sessiz cigliklarimla kulaklarimda..
artik tiz bir sesin sahibiyimmm sesim gitgide kayboluyor alabildigine hizla dusuyorum..
bilincimi kaybetmis olmaliyim hic bilmeden gunlerce aylarca oylece dustum..
bir taraftan izlemeye koyuldum kendimi.. kendi yasantima dair ..

birileri uzaniyor uzatiyor ellerini tutacak gibi oluyorum tutamiyorum..

belki bi gun diye umut bagliyorum donuslerine yoklugumu farkedislerine
tum umudum farkedislerinda sakli dusmeye devam ediyorum olanca gucumle..

hesaplarimi duruyorum gecerken bir bir gecmis yillarimdan ..
her yalniz kalisimda bir feryat figan kopuyor derinlerrimde..
yasanmis iyi kotu ne varsa hepsi senle beraber aakip geciyor.
ayakalrinin sicakligi dokunuyor once ciplak ayaklarima oradan yuregime usuyorum gene farkediyorum..
yorganin gelip sario saniyorum artik gerceklerden uzagim farkindayim kandiramiyor beni hayallerin

hep usuyorum sonra alisiorum usumeye usumeyince bir tuhaf hissetmeye basliyorumm..
oylesi istekler gecio icimden senin le olmayi diliyorum sonra bosver diyorum.

sogukluklar dususler guzel..
hersey guzel bi tek cirkin o kalsin ve
yakiyorum ilk sigarami ilk atesi basima vuruyor cigerlerim nefesinle dolmuyor artik
hayat opucugum bir izmaritin ucunda senin nemli dudaklarinda degil..

cekiyorum her cekiste eski guzel bir ani.
kahroluyorum kahroldukca bir daha bir daha ..
sana bir gun bunlari anlatamicagini bilen biraz huzunlu biraz sevincli anilarla dolduruyorum ceplerimi.

her sisede bir seni birakiyorum geride sonra bir yenisi geliyor yine seni tazeliyorum hucrelerimde..
senden geriye ne kaldiysa ustune bir de tellendiriyorum iste savrulsun diye dumanin gokyuzune..
sen daha farketmemesin yoklugumu ben ise yoklugunla kahroluyorumm///

Hiç yorum yok: