Pazartesi, Aralık 10, 2007

sorgu

gecmisti pesinden kostugum bugun kendime dair bir arayis bir sizlanisti gecmisten akip gelen.. bir islaklikti koprunun ustunde unutulusa gelmis bir kac damlaydi sac tellerimin arasindan suzulen. tuketecegimden fazlasini veren yaradana isyandi bendeki isyankar bir kul olmustum tokusturulan kadehlerdeki kendini bilmezlikti tarifsizligimin izdusumu.. sebnem ferah ti calan nagme bendim beni benden alinmasina neden olan. guler yuzlulugu muhafazakarliktan sayip asik olma erdemine tekrardan ne zman ulasirim diye kendimi sorguya cektim.. bir agacin golgesiydi icimi doktugum bir kac klavye tikirtisindan uzaktaydim haliyle ne bir telekom govdesiydi sigindim sadece ulu bir cinar...kimbilir kac defa daha ruyalarima girecek olaylarin tekrarli yansimalariydi benimle surkulasyona sokan basimin agrima sebebi..yalnizligin pencesi bu ya artik hic birakmayacasina sarilmistik onunla ne o beni birakabilirdi ne de ben onu.. bir butunluktu arttik icine dustugumuz yalnizlikti .. sessilige yer yoktu icimde parcalanmis bolunmus hayatlara dair..birilerine laf anlatma telasimi bir tarafa birakip kac kimlik varsa bunyemde barindirdigim biraktim konussunlar yuvarlak masa etrafinda toparlasinca hiclikten ote yarinlara umutla bakan gozlerle bakmaya calistim ama beceremedim .. olmuyordu eksiklerim vardi .. kimin neyin derdinde olduguna odaklanmisligimdan olsa gerek eksik kalan cumleler yasanmisliklarin pismanliklari gurursuzluun onursuzlugun gun yuzune vurusuydu .. karaya vurmustumm .. artik ne kurtaricim olabilrdi bu hayata dair nede benim bir beklentimm.. butun hesaplar kitaplar obur tarafa tasinmisti ..

Hiç yorum yok: