Pazartesi, Aralık 10, 2007

Ne cok mutluyum ne de cok mutsuzum arasi da deil icimde barinan duygular. arada kalmis .. icimden gecen nedir die sordum kendime sinifta kaldim bos kagit vermekten. Bosluk benden gecen sana ulasamayan,,.. iki eli yuzu duzgun cumle kursak edebi bir iki lakirdi demeye sahit laf-I guzafa bizden dokulenler sanmayin oole ahim sahim seyler oldugunu yaniltmasin sizi yapilan tanimlamalar.. Kirismis burusmus dagilmis sacilmis tum benligimizle kitalar arasinda nerede oldugumuzu bilemeden herkes gibi olamadan siradanlasamadan her zaman bir sorunla karsi karsiya kalmis gibi hep icimizi acitacak sebepler arayip bulma konusunda ustun bir performans ve arti puanlar almayi becerebilen ben.. Kime neyi anlatsam herseferinde bir kez daha eksi dusuo haneme..beni ben yapan hanemden eksilenler eksilioo nedense .. yokluklariyla savastigim degerlerin adini anarak icine dustugum utanc ve arsizlik duygularinin sarmali beni icine cekip duran .. kime anlatsam anlamayacagini bildigimden olsa gerek asla giris cumlesi atilamamis baslangiclar.. baslayamayan yarinlar sakli ceplerimde .. saklamak nitekim olur olmaz hayallerden amacsizca onune geldigi gibi arsizca yasamak .. nereye neyi yazsam anlatsam hep vurup durduklari acittiklari bir yalan dunya.. hep cumle sonlarina koyulan iki noktalar "daha bitmedi bu cumle dikkatinizi cekerim devam etcekti ama kaldi orada iste" dedirten hadise.. bilseydim soyleseydim neolurdu acep diye kirk defa dusundugum her lodosta basima vuran agrilarin hic bir tecellisinin olmayisi .. ruzgara sirtini cevirince korudugun tek yerin yuzunmus megersem aslina bakarsan o ruzgar deilmidir seni yercekimine inat ordan oraya surukleyen. Yelkenini nereye kiracagini soyleyen o deilmidir??halbuki sen daha yuzme bilmiorsun nereye koca koca okyanuslara aciliosun.. kopek baliklari vardir o buyuk okyanuslarda insan eti yiyen kopek baliklari .. Gene lodos esioo.. basimda bir sersemlk bir agri bir sizi bir sensizlik sissizlik sessizlik.. susunuz lutfen..

Hiç yorum yok: