Perşembe, Şubat 05, 2009

sevdalım




sevdalım...bilir misin her cumlemin gizli oznesi oldugunu.. arasina skstirdigimi bilirmisin seni tum satrlarimin.. bilirmisin seni ese dosta emanet ettigimi.. her gelen gecenden de selamlarimi ilettigimi.. bilirsin bilirsin..
aklimin bir kosesinde mih gibi cakildigini..

ozellikle adini anmadigimi..
goz degdiremedigimi bilir misin peki, nice zamandir orda burda boy boy basilmis fotograflarina..
bilir misin degismenden korktugumu belki de beni unutmandan irkildigimi..
bilirsin bilirsin..

simdi birak karissin topragina sicim olmus yanagimdaki nemlilik..birak bereketimi birakayim ustune, alin terine bulasayim.. bulut olayim goklerin en mavisinde, deniz olayim koynuna al beni.. seviselim kiyisina vurdukca dalgalarim.. arada bir kuduralim; gecenin karanligina gomuldukce, oynastikca ustumuzde gogu delip gelenler.. sabaha karsi yorgun duselim sevismekten.. terleyelim.. soguyalim.. yine terleyelim yine soguyalim...bitmecesine gece..ama sicagimizda bulusalim yine..ve al beni koynuna.. usulca kimseye bisi belli etmeden su verelim uzak diyarlar gormus martilara.. sabah ilk isiklari vururken en guzel burclarina kalenin, gevrek susamlari dolussun icime.. fotr sapkasini takmis bir beyefendi gelsin kurulsun gerdanina, ince belli de bir tavsan kani icsin.. ustune bir yandan carkli.. en fiyakalisindan, en kopukl kopuk olanindan dalgalrim gibi, nargilesi de gul koksun..
vuralim oradan en yukseklerine daglarin.. kiyisindan kiyisindan gidelim ama n'lur..
biraz daha deniz kokalim..biraz daha.. biraz daha..sadece sen ve ben..

ozledim..yetmez mi..
bi tek seni..
affet..
kiyilarina vurup vurup koynuna siginmayi ozledim, her ayrilisimda asklarimdan .. bana bakmani, beni sevmeni, hafif esintsinde lodosunun saclarimi savuramayisini ozledim... uzun uzun uzaklarina bakmayi ozledim..
o zamanlar ihanet dolu bakislarla senden baskasini gormeye calistim, aralayip daglarini.. affet..
ama sevdim seni deliler gibi..
simdi hasret yuklu bulutlarim, umut yuklu en cok ta sen yuklusun..

zarf attim sana az evveli.. bekle belki geliverir carcabuk..
bekle lutfen bekle.. o gelmezse...

soz..
soz..
soz gavurum soz.. soz ki gelecegim..

Hiç yorum yok: