Çarşamba, Şubat 04, 2009

yaşam aşk

gorme ozurlu gozlerime hic bir ozru borclanmamayi diliyordum oysa ben..simdi ise muthis bir pismanlik..
kalbimden ozur dilercesine gecenin bir yarisi ansizin cikagelen batarlarimi avuclarimda dindirmeye calisiyorum..
cuvallayisimi animsatan kit aklimin balik hafizasi kismina alayli bir kalay yapistiryorum.. unutmak istiyorum cumlelerin dustugu ekzantrik kelimelerin bucagini.
yeniden heybemi sirtlanip sigdirmamak istiyorum valizin bir kosesine kokunun sindigi hayat hikayemi..
yeni bir ben..yine ben olmak istiyorum...
korkuyorum..





utaniyorum tekrar sevmekten.. sevilmekten hic korkmadigim kadar korkuyorum..
cesaret cubuklarini ikiye katlayip sirikla atlamani seyreylemek istiyorum dagin diger yamacinda..
x=1/2at2; en baba fizik problemlerine cozum arayislarinda cektigin aciyi gozlerimle gorup arkami donmeyi ogretmek istiyorum aman bilmez merhametime..
sadece sana degil tum 'ask' dedgim laga luga heriflere bunu yapmak istiyorum..
once ben asik olmayi diliyorum.. once ben.. ben.. ben.. ben ...
sen degil o degil bu degil su degil once ben..
tutarsizca futursuzca askimi dile getrme yollarini kafamda canlandirmak istiyorum..
tum senaristlik kabiliyetimi ayaklarinin altina serecegim O'yu beklemek.. beklemek..

yanls oyunlarin yanlis ask kadini olmaktan biktim.. cagirin ordan yonetmeni bana..bu rolu alsin benden.. ben skldim onun direktiflerinden ..
ben, ben olmak istiyorum.. askin kursagimdan gecisini hissetmek o ılıklığını yasamak istiyorum..
unutmamak sen gibi.. digerleri gibi.. ysamak..
biraz olsun nefes almak..
yasam ask.. diye haykirmak tum hucrelerime seni yuklemek istyorum..
yasam ask..
birak esir duseyim bilmedigim iklimlerin daragacinda sallandirayim rruhumu.. belki cok hosuna gder.. bir gun batimi izlemek istersin olrda sklirsan bulundugun cografyadan.. tesaduf bu ya.. cikar gelirsin o hic tanimadigin iklime.. beni gorursun..
vadetmiyorum sana.. vaadler gerceklesmemek icindir.. ben sana beni sunuyorum altin tepsilerde.. sana saraplar ikram ediyorum golgeliklerinde kiyisinda nehirlerin.. bir tek beni gor diliyorum..
goren gozlerimden simdi daha cok nefret ediyorum... senden once nice 'adam kilikli' gordu diye., bana beni sevmeni emrediyorum.. duy beni.. ey olmayan ruhunun kolesi sen.. her neredeyse topla aklini basina al ve beni al gotur bu aman bilmez iklimden..
gun batimlari guzel belki burda ama neylesin basim yaslanmazken omzuna, bu gonul..

Hiç yorum yok: