Salı, Şubat 03, 2009

UzaYiN $imdi

yok vazgectim ben.. ver sozcukleri geri.. oldugu gibi.. orasinla burasinla oynamadan.. bakir birak dokunma.. ellemesene.. cek o pis ellerini uzerinden.. birak .. cek git.. birak cek git cek git be benim basimdan.. al sana mansur ark dan gelsin..
90 larin mudavimi sahsimdan, sahsiyetsizligine..
mutluyum ben bugun mutlu.. golge etme baska ihsan istemez.. gelmis gecmis tum caglarin en mutlu kiziyim ben bugun.. havanin bulutlarina inat elimle araladim gokyuzunun perdesini.. gunesi icime aldim.. simdi sicacik icim.. mutyluyum fokur fokurum.. fokurdamak.. oh mis gibi turk kahvesi ve de sigara iste hepsi bu..
bulabilseydim dogru frekansi koyacaktim buraya en muthis kahkahami ama uzgunum ki tanimsiz kumesinde hapsolmus benim mutlulugum.. koyamazsiniz hc bi kalibin icine.. ve anlasilabilirligini artirmak icin kusura bakmayin bicemeyeccegim sagindan solundan orasindan burasindan... bolunmus mutluluklara yer yok artik tumsel bi sevinc var ama uzgunum bazilariniz bu mutlulugun disindasiniz.. varsiniz desem yalanci olacagim ama olmak da istemiyorum.. nasil desem ben ve tumlediklerim boyle cok ama cok mutluyuz..
simdi uzayin bakalim uzayin derin bosluklarina.. birer katalizor olma imkaninizi degerlendirin bide.. belki bu iste basarilii olursunuz.. katalizorler sizi... kaybolun gozum gormesin..

2 yorum:

LÂL dedi ki...

türk kahvesi ve sigara.. Yanına gelebilir miyim :)

yazaRinYAzari dedi ki...

bide soruyormusun??:))