Çarşamba, Şubat 04, 2009

There is no reason to feel bad


niye boyle, neden oyle degil ki?? neden yanlislar cogaldikca terazinin tartan tarafindayim.. niye ..
birak sorgulamayi kes.. bugune dair bir iyi sey soyle basina gelen.
hicbisi.. ne kadar varsa kirik dokuk yamali..
butun gun neden travis dinledim saniyorum ki. gecmis dedektif olsa simdi su anda mertebesini yukseltmisti.. gecmisin silinmeyen izleri.. travis..
There is no reason to feel bad. But there are many seasons to feel glad, sad, mad ...

gercekten oyle mi.. ben mi yanlis anliyorum hayat seni.. baba bisi soylesene.. bisiler mirildansana.. hep beraber soyleyecegimz bir sarki seceliim..
gozlerimden opme ayriliktir...
zeki muren..
annem sever bunu da.. opturmez gozlerinden ozellikle.. ayriliriz sanir,.. ayrildik anne biz.. seneler evveli.. ben babamla beraber birinci geldim.. ve sana geldim.. senin oldumm.. sonra ayrildik car cabuk.. ayak uydurdum belki nefes almaya.. ama yetmedi aldigim nefesler.. insanlar girdi hayatima.. insan musveddeleri cogunlukla.. hepsi burusuk bir kagit kadar onemsiz hafizamin derinlerinde kendilerince bir yer edindiler.. hepsi haketmedikleri yerdeler simdi.. evet hepsi.. hepsi unutuldu.. unutulmamak icin cok cirpindilar cehennemin derinliklerine gomulmemek icin ama nafile.. yazik oldu .. cok yazik.. ellerim tutmuyor tutsana..bak halen titriyorum anne.. kucaklasan ya beni.. annne.. anne..
baba... sen?? sende mi
???

nitekim seviyorum ben sizi.. seviyorum... bi tek sizi sevmisim.. belki de sevememisim yeterince..

Hiç yorum yok: