Perşembe, Mart 26, 2009

cevrimin disinda evrimin icinde


kadin:
tusladim bildigim butun numaralari sokmedi.. sokemicem ben bu sifir ve birlerden olusan sanal alemi.. faniyiz dediler ya yalan dediler.. fanilik hakir goruldu serde.. serdeki yigitliklerin tumu bir yere atildi. soyulduk, soyunduk, suya kamis soktuk.. cekelim dedik icimize, cekemedik ..kagitlara sardik ilk opusleri degdirdik izmarit eseri sevdalara. olmadi.. yuklendik hard diskler cozurdadi.. surekli backup yapip durduk.. geri alma tusunu aradik keske yarin elimize gecse dedik.. bugunun tadina varamadik.. bi daha optuk son opusumuz dedik bi daha mi tovbe dedik.. olmadi.. yaziklar olsun dedik .. bi daha bi daha denedik defalarca denedik olmayacak seruvenlerin esiginden korkusuzca cesur adimlar attik.. ayakta alkislandik.. gururlandik.. iste bu bizdik.. sahneye adim attik.. spot isiklar gozlerimizi aldi.. neye ugradigimizi sasirip agza gelen ilk replikleri attik.. yok saydik gozler uzerimizdeyken mutlu olduk.. cekilince spotlar uzerimizden.. karanligin ortasinda karanligin tamda icinde neye ugradigimizi sasirdik.. isigimizi kaybettik biz cocuk..
sen boyle bizim gibi olma.
uzulme nlur.. bigun elbet sende guleceksin.. gulmen gerek..

cocuk:
biliyorum belki de bilmiyorum.. sen beni hep kucuk gordun ama ben buyudum biliyor musun.. sen bana git orada sakla kendini derken ben senin savasini izledim.. kanadikca kolun kanadin agladim..sessizca issizca.. ama bana gulmeyi ogrettin ya.. bende guldum, sonra uzunca aralardan sonra. geldin oyunlar oynadik biz senle.. sen yaslaniyorsun hatirlamazsin.. ben bu zamanin bu araliginda skstim ya.. ne boyum uzadi ne enim genisledi..hic elbiselerimi degistiremedim ben.. biliyormusun.. hep o ayni cicekli elbise.. ayaklarimda pembe pabuclarim.. ayaklarim ellerim bile minicik benim..
usuyorsun bazi geceler sen.. ozellikle ayaklarin.. metal soguklugunda.. uyuyorsun ya uyandirmaktan korkuyorum ama her cigliginda yanina gelmekten alamiyorum kendimi.. oradan kosarak geliyorum.. sayikliyorsun cogu kere,.. ne dedigini yari anliyorum yari anlamiyorum..dudaklarin muhurlenmis gibi cumlelerin anlasilmiyor.. elini tutuyorum... azaliyor sayiklamalarin.. biraz ustun acilmis oluyor.. ortuyorumm usulca ayaklarina dokunuyorum.. urpertiyor metal soguklugun.. yardim cagirmak geciyor icimden.. ama kimse inanmaz diyorum.. belki sen bile benim buunlari yaptigima inanmayacaksin..
ama seninde gulmen gerek biliyormusun..
bak ne anlatayim sana..
oyun oynadim geldiler ve bozdular kumdan kaleleerimi.. halbuki ben daha kumdan askerler dikecektim surlarina.. olmadi vaktim yetmedi.. uzuldum.. ama o kadar.. kumlar hic bitmez ki.. yeniden dikerim ben kumdan kalelerimi.. gun batimina daha cok var.. beraber cikariz sahnelere artik.. surdan kalelerin gosterimine.. uzulme sende .. gul yeter ki..

Hiç yorum yok: