Perşembe, Mart 26, 2009

iyi bak kendine



hep oyle derler kapinin esiginden cikarken.. cok defa duydum bu lafi ben tum iliskilerin final sahnelerinde. kim kime iyi bakar.. birlikteyken bakamamisiz birbirimze giderken soylesen ne olacak ki.. var mi vaktiniz bir hhikaye dinleyecek kadar.. benim kalemimden.. klavyem soz verdi yardim edecek bana.. bi ben bi o var artik..
bir varmis bir yokmus.. hayatin masal oldugunu dusundugum zamanlardan birinde hayatin mucizelerden ibaret oldugunu dusunecek kadar safliklardayken bu can..
cani yakanlar cikti karsima.. bir dalda tutunmak soyle beri dursun.. hic kendime iyi bakamadigimin ispati insanciklar girdi hayatima.. ben bakamiyorum kendime be hey can.. bi sen bak bari.. bencilliklerinden gecilmeyecek kadar yogun yasantisi gokdelenler arasinda kaybolmus insanlardan sectim seckin kisilerdi her biri.. sadece kendilerine iyi bakan insanlar.. hep baskalarina iyi bak deme lutfunu altin tepsilerde sunan insanlar.. o yukseklerden inip canlari acir diye kaldirim tozlarina karismamis insanlar.. neden ben tutunamadim sert ruzgarlarinda sigindim o gokdelenlerin eteklerine.. iceriye girecek cesareti bulamadim ben kendimde .. icimden geleni soyledim iceri almadilar. sevdim dedim.. inanmadilar.. yok artik daha da neler.. yazik oldu dediler arkamdan belki belki bisi demediler.. melankolige cikti adim.. adim melankolik oldu.. sglikli bisiler beklerken sagligini kaybetmis buldum kendimin.. kendi kendime bakamadim ben,. ey can senden ozur dilerim ben bu asamada ..
can.. ne kadar mahcubum sana karsi bir bilsen.. sisenin dibini buldum cogu geceler.. sarhos dediler.. nerede uyandigimin bir onemi olmayacak geceler yasadim.. nerede actim gozlerimi yoksa hic acmadim mi ben gozlerimi.. hep mi kapaliydi.. simdi mi acildi.. bir askin girdabi bir solukluk bir macera miydi.. neydik ki biz.. giderken sen iyi bak kendine diyorsun.. biz neydik soylesene.. eveleme geveleme.. ben iyi bakamiyorum iste gormuyor musun.. giderken avuclarima birakiyorsun bir kelimeler butununu.. iyi bak kendine.. o kadar ucuz ki.. o kadar ucuzuz ki.. iyi bak kendine diyecek kadar.. kimiz ki iyi bakalim biz.

ucuz bir film sahnesi aslinda bu finaller.. giden haklidir belki de hayatinin en mukkemel isini yapiyordur an itibariyle.. dudaklarini son defa birbirne degdirirken cikan soz basit ve ucuz.. iyi bak kendine.. hangi karakterini cikarsam cikartayim ben saglamasini alamadim bu hayatin.. ben bakamicam tanrim galiba ne bana ne de baska bisyee.. ben.. ben..
kusura bakmayiniz.. ben kusurlarina baktim belli ki.. ben gibi olmayin.. kusurlarimi kapatayim derken ustu ortulemeyecek ayiplar isledim.. hakli sebeplerimi ceplerime dldurdum.. hic acilmayacak numaralar tusladim velhasil kelam.. bu da benden olsun dedim hep.. ben sevdim hep .. sevilmedigim kadar cok sevdim.. sordum bi yanima.. evet dedi.. diger yanlarim itiraz ederken.. okumadim gelir gecer hukumlerine boyun egdim aklimin.. akil mi kaldi serde.. hey can.. sen iyi bak kendine.. beni bosver..

Hiç yorum yok: