Pazar, Mayıs 24, 2009

Düdüklüsünden bir adet Tencere


neresindeydim bu tencerenin.. nereye kimildasam aciyor bir yerlerm.. acimiyor mu saniyorsun aciyor elbette benim de canm aciyor.. cikmak istiyorum bulundugum bu tencereden ama kapak yok anlasilan,. once sokuyorsunuz beni sonra disari cikartmiyorsunuz.. nasil bi is bu,,

ev sahiplerim rahatsizlar bu durumdn.. varligimdan daha cok.. kose bucak saklaniyorum, sigamama ragmen.. geceleri bambaska bir kimlikle kilikla cikiyorum karsilarina.. aslina bakarsaniz cikmaya yuzum de yok karsilarina ama deniyoryum zor olani benim olmayani benim olmayacagini bildiklerimi deniyorum.. ve bu beni inanilmaz endiselendiriyor,. biliyormusunz cok rahat bir insan degilim ben esasinda bir bilseniz ne kadar endiseleniyorum haklarimda ne dusundukleri hususunda..
her seferinde bambaska olmak icin cabaliyorum cirpiniyorum.. cirpicida olsam bu kadar karisabilirmiydim acaba diyorum bazi zamanlarda dusuncelerim.. dusunuyorum goruyorsunuz ki.. dusunmezsem olmam mi acaba dedigim oluyor.. yepyeni bir yasama yepisyennisi gunlerde giryorum.. her gunum bir digerinden farkli olsun diyorum..

inanilir olmamak icin tum bu degisimlerim galiba... inanmayin bana,... ben bir hicim.. yokluktan gelldim varligima bir sekil cizmeye calisyorum ama surekli kabuk degistirmek cok yoruyor bu aralar hele ki o kabuklarii tasimaktan omuzlarim agridi.. bir bilseniz ben bilemiorum,..
sadece kacip uzaklasmak istiyorum,.. bir bildiklerimi unutabilsem..
neler yaptigimi bilsem kendime.. uzaklasmak icin tum bu cabalarim yaa.. siz beni bosverin./. sizler nasilsiniz.. ev sahhiplerimden de ayrica ozur dilerim.. ne kadar uzuyor olsam da onlari bilesiniz ki ben sevdiklerimi uzerim sdece ..
uzemediklerim sevemediklerim.. neden bulamadim bu ozelligime..
ozerk bolgelerimi acamam bu kadar size.. kusura bakmayin ben buyum deyip cekip gidecegim.. boylesi yagmurlu bir gunde islandikca bugunki kabugum cook agirlasiyor.. sanki bulutlar cok derdim yokmus gibi bir de bana bosaliyorlar.. nemi de sevmem oysa ki ben aksi gibi size ev sahipligi yapabilecegim dogdugum yasadigim batilarin en batisi en guzel kiyi sehrine inat...

sevgiyle kalin..
kalan sevgilerle de kalabilirsiniz.. cok isterseniz kalinti sevgilerin vazgecilmezi olun .. nolursaniz olun bir tek kendiniz olarak kalmaniz taraftariyim bunu da belirtmeden edemeyecgim..

Hiç yorum yok: