Çarşamba, Mayıs 20, 2009

mercan'in gozlerine hitap



bir dagin yamacinda eteklerinde ziller calmis..
heyecanini bir tek o anlar diye kosup gelmis bir halin var..
hayrdir demeyecegim.. uzaksin bu aralar.. farkindayim her nedense..
sokulmayacagim sana...ne yaptigim hakkinda hic bir fikrim yok..
bir sehre bakiyoruz beraber.. bi kac haber veriyorum esten dostan.. aylar gecmis ama agzini bicak acmiyor..
gozlerin .. ah bi susabilse...
taniyorsun o sehrin tum caddelerini sokaklarini.. her metrekaresinde bir adim....
hesaba kitaba dokuyorsun olmuyor.. kac futbol sahasi cikar diyorsun.. koskoca sehir hangi tepesinden baslasam da yamaclarina insem ... in in bin bin bitmez tukenmez bu sehir bu sekilde sende farkindasin..

sessizce arkamda koca bir sehri birakiyorum..
kocaman bir adamla....
tane tane her birini birer birer opuyorum..
kucucuk bir kadin gibi ufak ufak adimlarla uzaklasiyorum..
bi ihtimal ya..

senin gelmeye niyetin yok anlasilan...

anlasildi..
bir karakterimi daha bir sehrin tepelerinde hesap kitapla ugrasirken birakyorum..

anlayabiliyor muyum gercekten.. cok karisik.. anlatmasi da anlamasi da.. bu kadar karmasiksa bi sadelestirme islemi yapalim diyecegim olayi muhendislige vurup cumrunu yakacagim ama degmez ..
her nolduysa masmavi bir denizin ortasi..

deniz kizi bile koymuslar sahisinden..
yalanciktan yok hic bisey burada...
Yalan yere yemin etmiyor tum baliklar.. varsa bir bildigi konusyor yoksada susmasini biliyor egri oturup dogru konusmak gerekirse.. iki iki dort..

denizin suyu sicacik.. temmuz sicaginda bile bulamazsin bu suyu bak gel sok ayaklarini sende anlayacaksin farkini..

yine bir durgunluk ben bilircilik edasindasin..
birak zaten sunun surasinda ne akdar burda kalabiliriz ..
hadi AN'in tadini cikaralim..

vuralim heybelerimizi sirtlarimiza sogan ekmek asimiz olsun yeter ki soluk alalim..

herneyse dedigim gibi seni huzursuz edecek eylemlerde bulunmanin alemi yok.. nasil rahat edeceksen oyle davran.. su sicacik ama bunu bil..
hatta az once daldim tupsuz mupsuz.. asagisi mercan kayniyor.. gelde bi gor.. gozlerin gibi..
tamam tamam sustum..

ne halin varsa gor diyip cekip gidemem ama bunu bil....
saclarinda ellerim..
sunlara bak hele nasilda sert sert dolaniyorlar parmak aralarima..

bosuna ugrasma kizdiramiyorsun beni asmissin suratini ama nafile..
yeni isiklar doguyor gozlerime..
beklenmedik yepyeni umutlarla sana geliyorum...

Hiç yorum yok: