Cumartesi, Mayıs 02, 2009

UR


kafamda kocaman bir ur.. her sabah yeniden biraz daha buyuyor.. ruyalarima giriyor,.. icinde bir seyler sakliyor.. bazen o seyler kendiliginden cikiveriyor disariya.. cok fazla bilim kurgu izlemissin kizim diyenleriniz olursa hazirdan bir kac cevabim olur ama hzir cevaplardan skldim.. o orada kafamda bi yerlerde ve artik saclarim ortemiyor onun gizemini.. kestim yeniden uzamasina musaade etmeden.. acimadim ona da bir igne batirdim... icinden ne cikacagini cok merak eden, markaja almis, hali hazirda bakislarimi yakaladim; komidinin ustundeki ufak aynamda .. ne olacak diye sordular..
bilsem ....
kanar belki oncesinde biraz acir ama dert etmek istemiyorum.. doktorluk bir mevzu olmasa gerek.. buyutulecek bir durum degil.. atlatarim.. bunu da atlatirim.. ben neler atlatmisim bu ne ki viz gelir tiris gider.. ve ben her nereye gidersem o da pesim sira gelir.. olumluyuz nihayetinde ha burada ha orada ha surada ne farkeder.. ama ilk defa sordum yaradana..
ben ,..
sayet ben oluceksem bu sekilde mi olmali.. nasil olmali bilmiyorum ama bu sekilde degil olmamali.. aci bana .. ben o kafamdaki ur yuzunden olmek istemiyorum.. bi daha bi daha yasamak istiyorum.. cunku biliyorum yasamak guzel.. hazir degilim daha.. olume hazir degilim daha.. beni kimler yakistirdiysa olume biraksinlar yakami.. ben hazir degilim..

Hiç yorum yok: