Cuma, Mayıs 08, 2009

sarhosum ama ben..

nolursun kipirdama bi yere.. o kadar doluyum ki sana anlatacaklarim var.. ama gidersen sayet ben gene anlatirim yinede sen bilirsin ben bi sekilde anlatirim, biliyorum sevemedin gitti su izmaritlerimin savrulmasini amma velakin yaniyorum az biraz ruzgar ciksa savrulmakta ruhum ordan oraya .. ve ben ..
evet ben toparlayamiyorum hissiyatlarimi.. sen gitme..bangir bangir bagiriyorum icten ice.. sen bekleme soyleyeceklerimi.. burada olmasanda ben biliyorum seni.. bi sekilde buralarda bi yerlerde sinmis bekliyorsun.. biliyorsun sonumu.. biliyorum sonumuzu,,, senle yada sensiz ben yasiyorum.. biliyormusun.. bi daha gelmeyecegim cografyana.. ben cabaliyorum sensiz biseyler yapmaya..bilsem ne kadar basardigimi.. biliyor musun.. gelemeyecegin gidemeyecegim apayri yerlerdeyiz.. ve iyi yada kotu biz biseyleri beraber basaramiyoruz.. biz sevmeyi mesken edinemedik..
simdi sarhosum ben.. musade verirsen ben gidiyorum ..
indiriyorum kepenklerimi.. iyi davran kendinee..

Hiç yorum yok: