Salı, Ocak 12, 2010

falling down


bi cikiyoruz bir iniyoruz.. asansorumuz cok yavas.. inmekle cikmak su lanet olasica onikinci kata ne kadar zor alinasi bir karar.. iliskiye baslarken oldugu gibi .. ama aceleci adimlar.. agir aksak aliyoruz birer kosesinde asansorumuzun.. ya diyorsun ya durursa bir boslukta katlar arasinda skisirsak.. yardim gelmesini nasil beklersin.. bekleyemem ben. nefes alamam.. tut ellerimi desem de tutma.. daraliyorum.. daraliriz biz.. cek kurtar sende digerleri gibi.. ve ben.. ve ben.. boyle daha guzelim.. tipki digerleri gibisin sende dedirtme kendini.. soyleme sakin ne kadar sevdigini .. sevmedigini her ikimizde biliyoruz.. sevemez ki insan bu kadar kolay.. neden kandiririz birbirimizi.. bu kadar acitmak icin once neden once neden bu kadar sevdigimizi soyleriz.. neden inandirir soyleyen taraf..
suzulusunu gormekten de mi haz alirsiniz.. her ne yaparsak yapalim cok haz alirmisiniz..acimiz bile sizi mest edecekse sanirmisiniz biz gonulluyuz.. goruyor musunuz..
karanlikta kaldik.. asansor bir boslukta.. cikamayacagim ..
nefes almak gitgide guclesiyor ve aciyor cigerlerim.. lanet olasica sigara.. oldurdun beni bi kere daha.. ne inebilirim ne cikabilirim simid.. dusmek bile daha az acitir burada boyle asili kalmaktansa.. dussun su sey.. duselim.. acisin canim.. yak benim canimi.. del gec cigerlerimi.. agir agir degil.. aniden bir hisimla gec...

Hiç yorum yok: