Çarşamba, Eylül 28, 2011

gunce denemesi-vol1

bugun ne oldu biliyor musun.

hic bi bok olmadi. aksama kadar bilgisayar ekranina bakip pick yaptim. iki tane hat bitirdim. gozlerimden yaslar akmaya baslayinca gayri ihtiyari durdurdum kendimi. kendimi durdurabiliyorum iste boylesi zamanlarda. cok konusmamam gereken zamanlarda ise az konusamayarak kendimden odun vermiiyorum.

gecen sabah tam sekizbucukta uyandigimi soylemis miydim. allahim bu ne rahatlik . gittim bi de dus aldim. utanmasam kahvalti bile yapacaktim ama bence keske yapsaymisim. saat onbucukta is yerinin kapissindan iceri elimi kolumu sallaya sallaya girdim. soran olsa hastanedeydim diyecektim. yalanin anasi babasi yok ya.

peki ya turk telekom bana ne yapti bilmek ister misin .
bence bilmelisin.

turk telekom kahrol emi sen. dort sene once kapattigim sabit hattin nasil olur da odenmemis faturasini sms (surekli mesai sistemi) ile borclu kaldigini bildirirsin ya.. aklim almiyor. inanabiloooooomusunnn..
 ne bicim sistem lan bu boyle. daha gecen sene aldigim gsm (genital sendrom merkezi) operatoru numarasina nasil ulastin. ne bicim bi yer oldu lan dunya. onceden parmak izi birakmamak yeterliydi.. bozdu bozdu dunya da cok bozdu.

neyse, boyle yani.

Hiç yorum yok: