Pazartesi, Kasım 24, 2008

biri var

yedi saattir yatakta kucagimda laptop duruyorum.. bi huzursuzluk var. sabah 7 oldu saat gun isigida yok bugun belli ki cok aglamakli basladik yeni gune.. off seviom su kis aylarini ama aman ne bilem islaninca sanki hasta olcakmisim gibime gelio sanki.. o herneyse de bu yataktaki sorun ne..?? niye beni uykunun kollarina teslim etmioo.. ay cenem kirildi esnemekten sanirsam.. kirildi dedim bilerk biliom aslina agzim yirtildi demem gerektigiini.. off biri var su odada sanirsam anasini satim.. ama ona inat gelio valla uyku.. oy anamm sabahlar olmasin.. ne kadar sinir etsede bazilari bi turlu siyahliktan beyazliga terfi edemese de benim rengim bastan belli..:) hueheuhe .. aman sabah sabah okul is as aclik kavaltiii... offfffffffff,,,,
ay neese aksama gorurusrus.. e yeni gune bir merhaba diyelim mi....hadi dielim.. merhaba yeni gun.. cabucak cokca isini hallediverde oole git bari de bi ise yara.. hadi bakemm:DD:D

Hiç yorum yok: