Perşembe, Kasım 27, 2008

tin tin da tin tin

tuhaf tanidik olmayan bir ezgi dalgalaniyor icimde
elini kolunu sallaya sallaya arsizca giren icime yasamima.. bildgim tanidigim ezgilere benzemiyor ..
aman neyse ne... anam ben bugun ictim.. hemde cok guzel bi yerde ictim.. hatta neydi adi du bakim.. sen gelmez oldun var ya.. iste onun yunanca mi rumca mi ne o versiyonunu caldilar. bahsettigim mekana ilk defa gitmedim ama ilkdefa kapisindan girerken kaygisiz kuygusuz girdim o derece huzurluydum kimse yoktu yanima..ilerde bi yer acarsamoole bi yer acccam. . bildigin agora meyhanesi.. o derece guzel hos nacizane o derecede salas bir mekan.. oy anam sabahlar olmasin dicektim ki adamlar klas bi kerem gece ikiden sonra kapaliyiz kardesim i kapatioz kardesim .kapattik kapatcaz sinyallerini masalari tek tek dolasip bildiriyorlar.. ama daha yeni gelmis gibin hissediyordum.. neyse 3 buldweiser ceddime yetti.. fazlasi sarhos ederdi muhabbet izmire kaydi anamdan babamdan kesilen yemis agaclarimdan dut agacimdan.. benim su meshur odamdan .. ay pardon o benim odam mi degil mi daha bilmiyorum.. gorucu usulune karsiyim hangi cepheye baktigini bile bilmiyorum ben gunesi severim aksam batarken daglarin ardina gormeliyim.. niese orasi benim deill iste.. herneyse ben buaralar cok acimm.. acligim midemden kaynakli oldugu gibi bide baska seylere acligim var.. benim olup ama uzagimda olan herseye.. uzaklara selam olsun ..uzaklar benden beni alan benim canimi yakan uzakliklarin hepsnne selam olsun. beni buyuten aslinda yakinliklariniz degil uzakliklarinizdir. anama babama selam olsun. genlerimi buyuk bir gururla tasiyorum.. yeri gelio anam benim trakyali deyip amayla da cumleyi baglayip anam da babamda selanikli diyorum hani o beyaz kaleli guzel sehir.. sahil seridiyle sokaklariyla caddeleriyle izmire benzeyen guzel ata topragim sehir.. gitmedigim bi yeri sever mi insan.?? bakin gene ayni sey.. ben gormedim selaniki ama gene bi sahiplenme benim deme hatta satasan yavsayan olursa diklenme cozum getrmezse pataklama daha da olmazsa allah ne verdiyse elime gecen ilk nesne atesli atessiz silahlarla saldiri pozisyonuna gecme.. yani sac bas dagitmak dicem olmucak en sevmedigim seylerden birisi..
hayatimda ilk defa ben burada kavga ettim mesela.. hemde benim icin mekan bastilar benim canim cicim bi arkadasim.. cok sevisioduk o vakitler.. benim sagligimdan suphe etmesinden olsa gerek gelip mekani basti.. orda bi sac bas olayina da girdi ay saclainin uclari mi kirilmis ben bi alam tavrida.. dedim ya cok sefilesi bi insan bizde cokca zaman sevistik sonra beni aldatti .. hep bu gotu yere yakin olanlardan korkcaksin derdi anaciim.. hakliymis ne diebilirim.. ama kizda hakli baa/ hakkaten saclarimin uclari kirilmis. keza kisacik olmalarina ragmen.. ama keske kepek problemimden girseydi rejoice kullaniom derdim.. belki gonlu olurdu..neyse ben daha naapabilirim. bak diyecegimi de unutturdu bu sefisken yaratik.. monster!!

ya ne cocukluk gunlerim gecmis bunu bugun farkettim bazen o kdar siliklesmis gibi gelio ki tukettiigim tum baliklara lanet edesim gelio.. genlerimi modifiye ettiler serefsizler.. balik hafizali oldum cikti bende.. aman sabahin besi olmus bana bunlardan bahsettiriosunuz. simdi olsa bi coban salatasi yanina anamin ellerinden kizartilmis balik cipura yada kefal bilemeddiniz barbun.. artiknasil denk gelirse hamsiye bile razi olablirim en azndan poghunu temizliolar burdaki ahali gibi poghunu yerken ayiklamiolar.. herneyse bunlar gereksiz parantez ici bilgileri . akliniz karisti demi ispanya yazio nasil olur boyle .. hehe.. e olsun o kdarcik.. dedik ya bloklar arasinda cok cok samimi gercek bilgilerin oldugu gibi aktarilmamasi taraftaryim.. icimden gecen tum ezgileri soyluorum ben merak buyurmayiniz. o konuda cok samimiyim ama malum bi gizli kimlik istio insan hani ustune cuk die oturunca ne bileyim benim bedenimi SIKIO . sevmiom o yuzden yuzumu kapatip kiyafetlerimi cikarmayi tercih ederim.. oohh boole havadar havadar.. tiril tiri valla.. kisin da zaten klimali kaloriferli evler.. zam mi gelmis dogal gaza ?? oooo kimin umrunda komurumuz var bisim.. bak artik maden ocaklarinda da univ. mezunlari caliscak.. ogh mis gibi kulturlu komurleri yakcaz kalorifer kullanan evlerin kalorifer kazanlarinda.. cikar su ustundekileri ne dedigin anlasilmiyor.
http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=cikar+su+ustundekileri,+ne+dedigin+anlasilmiyor
hani bilgilendirme konusunda da ustumuze yoktur.

okuyorum bi kac gundur eskiden blogu ilk olusturdugum gunden beri neler yazmisim die. bole bi acitasyon benim hic blogum olmadi biliooomusun amca .. replikleri.. ask aci nefret.. tek kas olup emrah olabilme arzusu..

arzular bir hayal oldu baharimin gulleri soldu gonlum....

diye de gider zeki murenin o naif sesinden..

Hiç yorum yok: