Çarşamba, Nisan 14, 2010

GupeGunduz AyaN benlik belli ki haylazlik etmek istemekte!

cikmak gerek disariya.. atlatir atlatmaz su sumuklu gunleri.. finkirmaktan midem alt ust, buruncugumun kenarciklari ise hasat oldu.. yipranma bedeli odesin birileri.. ihlamur nane limon.. tansiyonun dusuklugu de cabasi.. sabah ilk defa gozumun kararmasiyla yere dustum bilincim acik bi sekilde.. oluyor bana da birseyler ya hadi bakalim.. geceleri cok yorulyorum inanilmaz yorucu ruyalar yuzunden.. bir gecede bu kadar cok aktivite beni daha yorgun uyandiriyor gune.. gunlerin ayisina kin doluyum bu sebepten. 
onccelikli gundem maddem karnin tok mu sorusuna verilecek olan yanit. ama sabah 4 kahve icmeden agzima lokma koyamiyorum. 4ten sonra belki bi iki lokma.. surekli uyumak istiyorum. internetimin  hic kopmamasini istemem gibi masum bir istek bu bendeki eminim ki.. 
modemin ruh sagliginin tutarsizligi, benim de sanal aleme olan bagimliligimi daha derinden etkiliyor, denebilir ki tutturulmeyi bekleyen sigaralarimin icine dustukleri icler acisi haller gibi.. cigerlerime cigerlerime cekmeyisimin muhakkak onlari da cok derinden uzuyor... ama yok biraktim sigarayi.. yani calismalar o yonde.. dumansiz hava sahalarinin sayisinin artmasinin bir artisi oldu diyemem.. sadece kendimi verimsiz bulmaya basladim her cekisimde bir firt, sanki onumden kaciriyorlarmis gibi.. bide ertesi gune dokulen izmarit artiklari da cabasi.. cigeri bes para etmez bir kadin olmaktan da kose bucak kacmak istiyor olabilirim... daha saglikli yaslanmak su gunlerde ki dusuncem farz-i misal. 
herneyse.. aksama dunyanin en tatli insani misafirimiz olacak..  tum evin nese kaynagi.. ufacik kollariyla hepimizi kucaklayan ve sevgi cemberini kuran haylaz sey.. 
heycanliyim az biraz.. ozlemisim sanki.. 
ah bide beni bekleyenler olsa oyle gidince sevgi sacan, nese sacan, sevgi pitircigi biri gibi olarak gorupte.. yitiriyorum genclligimi her ayan gunle, ne yalan.. zaman.. alacagin olsun.. 
burada kalir sanma .. 
Cikisa geL SEN!

Hiç yorum yok: