Cuma, Nisan 09, 2010

yigit mal meydan!

ozel okullarda egitim alan, almakta olan cocuklarin yasam standartini yukseltmek gerektigi soylendi bugun tesadufen katildigim bir oturumda. icimden kufretmedim diyemeyecegim cunku  evet kufrettim ama sanilmasin oralarda egitim alan ogrencilere yada ailelerine karsi kasitli bir davranisim oldugundan.

dusundum diger tatafina koyup kendimi terazinin. devlete borc bile yaptik beyaz esya endeksli.  simdide o hic dolmayan issizlik kadrosunun ev kizi ayagini doldurmaktayim. devlet babaya borcum10 bin tl kadar.
kurus kurus hesap yapmayi sevmem oysa, kucuk hesaplar pesinde kosmam. ama borcluyuz ne diyelim. borcumuz boynumuzun borcu.. bu arada hic bahsettim mi benim boynum da standartlardan daha uzundur diye(= ne alakaysa.. neyse..

en cok sinir oldugum soylemdir su anasini sattigim dunyasinda devlet baba bize bakmiyor lafi!!
neden aglamakli neden ic giciklatici
2 damla goz yasi 1 selpak esliginde mi sunulmali her zaman.. hepimiz aglayalim mi simdi oturup.??

 is ilahiyatcilara gelince susar olduk artik. hani o camii ye imam mi olcen uleyn die ensessine vurduklarimiz mollla dediklerimiz simdilerde ota boka atanir oldu. biz ise bir baltaya sap olamadik. olsaydi bir sismik cihazim gor bak ne P ne S dalgasi kalirdi gecer dururduk dalgamizi dunyayla emme olmayiverdi naapcen gari..
gulmek icin yer ariyorum bakmayin su saldirgan tavirlarima.. programi sunan adama bide oozel okullari temsilen oturttuklari saclari briyantinle hafif havaya kaldirilip modern bir hava verilmis 45 yas ustu zibidiye bozuldum. devlet ozel okullarda cocuk okutanlara sahip cikmali dedi.
oyle ya cocuk okutmak kolay mi..
cocuk yapmak hele ki bu devirde..

adaletin batsin dunya.. 
ozel nemiz kaldi ki zaten ..  her bi yanimiz meydanda.. yigitlik meydanda mal birakip mal mal bakmakla olmaz. ama iste atalarin sozleri.. kel basa simsir tarak.. programdaki sunucunun da tepesi cok pis AHL ye benziyordu.. indiresim geldi ama program bitti ne yazik ki.. 

Benim devletim ise,  bilmem  kac kisilik siniflara dolustursun yurdum insaninin veletlerini, sonra alsin parasi olanini on bilemedin onbes ve hatta daha da az kisili sinifliklarina, daha kisilikli bireyler yetistirsin.. devletin okuttuklarinin ne hallerde oldugu ortada nede olsa.. ama kati surette iyilestirilmesin devletimin sinif kapisinin kirik kapi kolu. yakiti alinmasin.. babasinin kasasi bir dolup bir bosalana devletim yardim etsin.. olmayi versin bizim pazarci ramiz'in cocugunun okulda giyecek bir spor ayakkabisi bile ama olsun o cocugun babasinin devletten alacagi bir indirim.

devletten alacagim var ama devltin alacagi da var benden .. dussek birbirimizin hesabindan ne hos olurdu .. hadi be baba yap bi guzellik :D

imza

COCUGUN!

Hiç yorum yok: