Salı, Ocak 20, 2009

90yuzbin milyon baloncuk..


94 senesinde uyandim ben bu sabah.. cokta mutlu oldum.. niye daha once aklima gelmedi ki benim

herkesin mutlu ama cirkin oldugu 90lardan bahsediyorum. daha mukemmellik anlayisinin tam bir rukusluk olarak algilandigi donemler..simdi nerelerde olduklarini sormaktan adinizin "sorgu yargicina" cikma olasiliginin yuksek oldugu nice nice sarkicilar.. en damar parcalarda oldugu kadar en hareketli parcalarda bile bir cok kisilik bozuklugunun su yuzune cikmasi icin bir cok firsat cok iyi degerlendirilmis.. orneklendirmek gerekirse konuyu;

Dosya adi:Dogus

hatrlarmirsiniz..? gozleri surmeli yakisiklimiz.. "dusunmeden ugra bana" derken birden yetistirme yurtlarinda yetistigini ailecek goz yaslarinda izlemistik ne mutluyduk oysa ki birden huzunlendik.. damarin sirasimiydi be dogus.!..
sarilmisti annem hatta bi keresinde.. yazik bu cocuga su surme gozlere yazik diye.. daha 10 yasimin bilincsizligindeyim.. anne topum komsu bahceye kacti demeye geldigim bi an annem tv karsisinda birakmis sislerini bi tarafa salya sumuk agliyor..
-anne!
-..
-anne..
-..
anne de halen ses soluk yok.. nasil olsun.. bir cocugun acili dramina seyirci kalmis elinde sisleri.. naapsin sisleri artik aglarken bulmus kendini.. ustune ben gelmis anne diyorum..
hey gidi dogus senin yuzunden o kopekli bahcedeki topum sirra kadem basti.. "gamsiz" sey nlcakk..
sonra kayboldu bu cocuk o kadar agladi etti. buyuk olasilik iflahi kesildi gozlerinin.. hic kavrayamadigim bisi daha dogus dosyasini kapatmadan once gercekten gozleri surmelimiydi?? "dogustan" yani ..

Dosya adi: Akin
Anahtar kelime: rebeka (bir diger anahtar kelime; rebekanin yeri)

cok fazla nam salmadi esasinda ama bu sabah beni uyandiran parcanin da sahibi olur kendileri.. neden bilmem ben bu parcayi simdi nasil seviyorsam on sene oncesi de (pardon onbes) o kadar cok seviyordumm.. bir guzellik var parca da ama neresinde tam bilemeyecegim.. aileden biri gibi gelmistir nedense.. yani adami izlerken kliplerde manajerinin yonetmenin hosuna gidip gitmedigini dusunen bakislarini yakalayabilirsiniz gayet rahatlikla.. adam adeta yahu su sarkiyi soyleyip gitsek olma mi.. hem su ustumdeki leopar desenli sey de ne ola.. biri yardim etsin kurtarin beni der gibi bakar.. belki oyle bakmaz da simdi bana oyle gelir.. hey gidi akin keske hakkinda soyleyecek daha cok seyim olsaydi..
sahi nerelerdesin sen kujumm??

aa bizim akin yeni album yapmis.. youtube da kapis kapis gidiyor valla inanmayan baksin..

bu orada kirmizi gozlukler pek olmamis akin.. ama karizmayi geri kazanmisin diyebilirim.. leopar desenliden sonra yakisir abimize kirmisi gozlukler.. bagh hele icim cosss etti..


Dosya adi: Reyhan Karaca

ben bu hatunun en cok kara kasini, kara gozunu sevmekten ziyade ilk cikis parcasi olan "sevdik sevdalandik" parcasini sevmekteyim.. hele klipte iki tasi sol elinde tutan eleman sag elinde cezve ritim tutmuyor mu.. turk kahvesini ozledigimden mi bilinmez ama bence hos bi enstantene olmus.. bunun dsinda tren raylarina bayilirim ben, napam.. !
reyhan'cigimin son donemde neler yaptigini inanin bende bilmiyorum.. kimbilir hangi plajda mini bikinisiyle gunesleniyordur. yada ne bileyim.. bilemedim.. hos hhatun ne de olsa.. ne desem ya adim lezbiyene cikar yada fesata.. ben allaha havale etmeyi tercih ederim boylesi karmasik durumlari..
seni de havale ettim reyhanciim .. gorusence..

Dosya adi: Mirkelam

efendim acikcasi bizim bu mirkelam la hic tahmin edemeyeceginiz bir samimiyetimiz mevcuttur.. inanin ben bile bu kadarini beklemezdim.. deselerdi cift yumurta ikizisiniz ona bile inanma olasiligim yuksekti ama bu .. bu inanin cok fazla bu cana.. hep onu zarlari calkalayan, cizgili pantoluyla kosan adam olarak hatrlamayi dilerdim oysa ki, ama o naapti.. asuman yap bana pansuman dedi,.
yaziklar olsun..

Dosya adi: rafet el roman

kabul ediyorum bu adam cok romantik.. hani dinlerken koparip goturuyor ama eksik bisileri yok mu, sizce de??.. yani su anda bunu soylemesi gercekten zor ama adam harbi isini cok iyi yapiyor.. onu da havale ettiklerimin arasina koydugum gibi allah islah etsin diyorum..

Dosya adi: Burak Kut


ne de guzel bir cocuktu bu " benimle oynama derken" biraksaydik biraz daha oynasaydi keske.. belki enerji harcamis olup boylece tombik bisi olmazdi..he ne dersiniz? bide bunun sert bir giris yaptigi "ikinci dogusu" var.. "yasandi bitti saygisizca" .. ne desek .. amerikanin gokdelenleri arasinda cekilmis olan klipte o zamanin modasi, damin birine cikip bir kac dansciyla kompoziyon tamamlanmis ve gundeme bomba gibi dusmesini saglamistir..
tum bu -yasananlara ragmen- halen "bebegim" i es gecerim ben yine de..

Dosya adi: Kenan Dogulu

en bombasi "deliyim gozu kara deliyim" di sanirsam.. zaten onu takip etmekte hic zorlanmadik ailecek.. once bi genclik dizisinde oynadi hatta yanilmiyorsam gitar hocasi falandi..yanlista olabilirim ama asklariyla da gundemde kalabilmeyi coooool bir hava hatta xxxcooool..** bir hava yaratmayi becerebilen ender yeteneklilerdendir.. sapka cikartilcak cinsten..

[(**= xxxlarge in cool versiyonu, sadece kenan icin) opuyorum kenanciiiiiimm]

Dosya adi: Harun Kolcak

"gir kanima yetti canima derken" nerden esti de hindistanlara falan gidip budist oldugunu anlayamadigim, hayat cizgisini sert bir virajla degistiren bundan tek bir cizik bile almayan sevdgimz saydigimiz bir abimizdir..

Dosya Adi: Oya & Bora

Oya Bora siz bir 90 lar dusunulemezdi zaten .. iyi ki gelmisler.. iyi ki cocukmusum onlari dinlerken..
Ara beni optum seni..

Dosya adi: ferda anil yarkin.

abi bu adam bi parca yapti yok satti.. "sonuna kadar" dedi; yetmedi "uzulme" dedi kahretti hepimizi yetmezmis gibi oynatti klibinde de sebnem donmezi.. dondu koseyi.. sonrasi hakkinda her hangi bir fikir beyan edememe ragmen yinede her dinlegimde 10 yasimdaki askimi gecmiste gomuldugu yerlerden cikartabilen ender ic acitici parcalarindan biri olan omru hayatimin seslendiricisidir kendileri...

dosya adi : sertac ortac

'Karabiberim' demis ilk agzini actiginda sonrasinda ise 'kafayi yormam ben adam olmam ' dedi.. ve olmadi velhasil kelam.. sonrasinda her ne halt ettiyse de sahsen benim gozume de giremedi.. simdi gonlumu almak icin istedigi kadar zeytin yesin gobegimden ama nafile..


daha bu dosyalar bitmez ama benim bugunluk mesai biter. daha grup vitamin'i, birkac iyi adam'i (back street boys un yandan yemisi), citir kizlar'i(spice girls un yandan yemisi),ve tabii ki yonca evcimik, pinar aylin, ve daha niceleri.. bir baska yazida acilip yargilancak olup bugun ki dava dosyalari kapanmistir.. juri heyetine mutesekkurlerimizi iletiriz efendim..

Saygilar, Sevgiler..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Very unique blog.
Beautiful pictures.

Please visit:

http://bali-digitalworld.blogspot.com

Keep blogging.
Good luck.

yazaRinYAzari dedi ki...

thanks John for ur comment..its made me proud .. thanks a lot.. :)
as u said keep bloging..
cheers..