Perşembe, Ocak 22, 2009

Yalan soyledileR


Karanliklarda yasarim ben ama bi o kadar cocukca da korkarim, karanliklardan.. uykularimi bolmesine aldiris etmeden her zaman yakarim isigini odanin..gucenir gecem bu hallerime ama ya geliverirse korkularimin kahramani??..gece de saklayamaz ki beni ondan o vakit..

Hele sessizlik hukmederken, gecenin uzerine daha bir korkarim ondan .. ya cikar gelirse.. naparim o vakit.. usenmez isigimi acarim ufacik daracik miniminnacik odamin.. uykuya hasret gozlerle uyanirim hic uyuyamadigim dibine dusemedigim ruyalarimdan..

onceden annemin babamin aralarina sigdirirken miniminnacik govdemi simdilerde.. oysa ne de guzeldi annemin babamin kollari arasinda agzimin suyu, birisinden birisinin koluna akmis olarak uyanmak.. uyandirilmamak icin binbir cabayla basimin altina koyulmaya calisilan yastiklarda ayni huzuru bulamayip, uyanivermek "huzurdan".. calar saat gibi..


Buyudukce govdem.. sigamaz olduk ayni yataga annem ben bide babam.. bana kalis yatak kuculdu.. ben buyumemistim yoksa ben buyudukce korkularimin azalmasi gerekmezmiydi.. bi yanlislik var bu iste.. okulda yanlis ogretmisler bize perspektifi, kutleleri, yercekimini..

buyudukce sanki kuculuyordum.. yatagima kendimi yildiz gibi atip soyle rahat rahat uyuyamiyorum.. geldigim yeri ozluyordum ben.. ben buyumemisim iste.. karnima cekip ayaklarimi kollarimla skca tutmasini seviyorum.. ilkelim ben.. magara yuzu gormemis bedenim ama benligim halen magara disina cikamamis benim..

yalan dediler buyumeme dair yalandan hikayeler anlattilar.. pazar gunlerinden hep nefret edecegim bile o zman anlatildi bana oysa simdilerde en cok pazar gununu seviyorum diger gunler kusura bakmasin.. yoksa aklimin ucundan gecmezdi ihanet etmek bir pazartesi gunune.. ama yalan soylediler iste..

o zaman nefret ettigim pazar gunune has kokuyu havada yakalayamiyorum artik.. nerede annemin "tursil" kokusu... gerci o da cok degisti zamana uydu "biricik sultanim".. O da OMO kullanir oldu... hele ki " kirlenmek guzeldir" sloganindan sonra.. onu da kandirmislar belli ki.. ailenin marketcisini birakip en ucuz diye gosterilen buyuk alisveris merkezlerinden bile alisveris yapmaya basladi.. korkum o ki.. bowling bile oynamaya baslamis olabilir gidip gelirken..uzun kasa kuyruklarinda beklemekten sklip.. "Yalan soylediler" ona da.. dediler zamandan tasarruf, paradan tasarruftur buyuk alisveris merkezleri ama asla yemegini ocakta birakip, omzuna ceketini alip, terliklerini de ayagina gecirip gidemedi o buyuk alisveris merkezine.. bazi aksamlar evde kavga kiyamet bile koptu.. bir kasik yemek yok diye yenecek.. oysa ki ne de guzel seyler almis o buyuk alisveris merkezinden.. taze cekilmis kiyma bile almis.. mahallenin kasabini hice sayip..

yalan soylediler .. "aksam 9 dan sonra uyumayan bir turkiye istiyorum" dedi birileri vakti zamaninda
.. artik kimseler uyumadi o vakitten sonra,, gecenin bir yarisi evsahiplerini bastiran yavuz hirsizlari agirlamak artik misafirperverlikten sayilir olmustu cunku.. kapilara asla cift kat kilit takilmadi.. aslina bakarsaniz kilitlenmedi bile ya.. neyse.. yalan soylediler iste.. gasp olaylari artmismis, tecavuzler girla... hani nerde.. tum suclu onlar.. yalan soylediler.. bilmeden ne yaptiklrini..

evet onlar yalan soylediler.. buyumenin baskulle mezurelerde gizli oldugunu dediler..
yalan soylediler..

Anne ben buyumek istemiyorum.. buyudukce inanamiyorum yalanlarina artik.. ezop masallarima geri koy beni.. alice'in harikalar diyarina koyarsan yanlislikla soz o mantardan bi daha yemicem.. soz anne.. soz veriyorumm...

3 yorum:

lifeisMytrip dedi ki...

Alakasız dip not: matarın sihirli olanı makbuldur.

yazaRinYAzari dedi ki...

vardir bi alakasi illa ki..

lifeisMytrip dedi ki...

: ))