Pazartesi, Ocak 19, 2009

Adam oL

tamam dur bosuna anlatma, biliyorum nasil oldugunu.. yorma saclarini... karisirken aklin dusuncelerinle.. kacirma bakislarini yeter.. dosdogru soyle iste.. kurcalama iste daha fazla..

Hur ol.. tipkilar gibi..
tipki onun gibi, bunun gibi..

hadi durma bugun ol.. yarin olmaya hevesli olma bu kadar ..
dunu birak orda kalsin.. onun cicisi eskidi..
sana yeni ciciler aldim ben bak..
ne cici..

yorgun dustu her bir sac telin avuclarin arasinda cekistirilmekten..
avuclarini rahat birak .. kedi gibi "mirlamak" mi istiyorsun..
tuylerini kabarta kabarta.. hadi durma yap..
hadi kedi ol..

birak tipki ben gibi olmayi.. martilara atma sucu..
beklersen gelir onlar.. ama ben gelmem... beklemesini bilmezsen..

hadi biraz kurkunu benimse.. postunu al yanima sigin.. isinamazsin sarilmazsan sen bana.. hadi saril.. tek ol..

konusma bosuna.. dinlemiyorum artik.,

gulumse hadi..
tipki ben gibi..
aglatma sac tellerini artik ..
birak rahat bi nefes alsin..
komur karasi saclarin alnina dussun..
kocaman ac gozlerini, beni gormek icin.. kapama yuzunu..
yuzunu yuzume happsedeyim.. benim ol hadi..
birak nefes alayim..

tamam herseyi oldugu yerde birak
once adam ol..

..
git simdi..
hadi
a-hoscakal...

Hiç yorum yok: