Cumartesi, Ocak 03, 2009

Its shutting down


it windows un ta kendisi, bi saatti ayni yazi karsimda.. kolay olmasa gerek tabii, zor zanaat kapanmak acilmak. acilmak hele daha bi zordur aslinda ama acilinca da kapanmasi zor. topla topla.. hadi bacim hadi ... oo olmaz ki her dedigimize ayran budalasi gibi aciverceksen gul dudaklarini boyle.. ben susayim iyisimi.. yok saka bi tarafa, mirim bu elektronik cihazlar ve ben arasinda anlamsiz bir savasim soz konusu. bazen sozumun hukmetmedigini hissetmiyor degilim, ama genel itibariyle ne o beni dinliyor ne de ben onu. ne dedigini anlasam, derdine care olcam belki ama anlamadigim bir lehcede konusuyor aksanini isin icine katmiyorum bile. bana kalis homurdaniyor. ama bazilarina gore bulbul gibi sakiyor. garip halen kapanmadi. daha beklesem mi. bilmiyorum belki bi yeniden acmayi denemeliyim. bi saniye.
oldu gibi sanki kapandi siyah ekran gorundu.. veee iste coming soon.. gunesli ruzgarli insanin icini usuten bi gunde kulagimda sabahtan beri otuz kirk kere acilip kapanan su windows sesi. allah im baska insan mi yokta kul yapimi su cihazi dinliyorum. dinlemelere doydum saniyordum ben oysa ki. icimdeki ses sustu bayadir. tingir mingir bisiler yapardi mutfak tarafinda kirip dokermiydi bilmezdim ama sesi gelirdi. sabah ogle aksam bazen uykulardan uyandirirdi. oturur sabahlara kadar beklerdim yatagin altindan cikacak alien i.. cok mu abarti hic de deil.. bi sabah cikti o alien ben de cok sasirdim ama cikti oradaymis hakkaten. neden ordasin bile diyemedim. aldi basini vurdu kapiyi cikti gitti.. korku dolu gozlerimi odaya skstirip cekti gitti. uykudan uyanan bir alien i ilk defa goruyodum oysa ki . hic oyle sanildigi gibi korkunc degilmis. keske gece minik el fenerimle cikip baksaymisim. belki arkadas olurduk. mahcup o da haliyle bi daha gelmedi . neyse cani sagolsun. napalim. belki baska bi sefere gelir benim daha az korktugum bi zamana.

icimde bir tuhaf. bakmayin boyle abuk sabuk konustuguma. tez datami kaybettim ustunuze afiet. hic bisi yok elimde. anlasamiom gercekten su elektroniklerle.. agzim burnum tozla dolmuscasina kotu. sanki cole gitmisim bi sahra ruzgari esmis agzim acik kalmis da ici kumla dolmus gibi. garip bi his. sakin hayal etmeye bile calismayin.

ben cirpindikca cikmak icin o sanki icine cekiyor bu kadar da olmaz diyesi geliyor insanin.. ne istiyor benden bilmiyorum ki. yardimci olabilecegim bir konu olsa keske.. agirdan aliyorum olmuyor hizli takiliyorum olmuyor. nie ben??

ozel secilmismyim. herkes mi aynisini yasio da ben bilmiyorum. neden ben. yazik degil mi. acinacak haldemiyim. bakmayin oyle gozume gozume. saclarimi bugun yikadim her bir teli dik dik.. kayisi kopmus gorunumumdeyim. ister istemez. neyse.. basimda bir agirlik toplasam da bir bas etmez ama dagitsam alan da olmaz. aspirini dayadim smdiye kadr 5 tane icmisim. ama faidesini gormedim tavsiye etmem. oyle iste. herneyse.. mesai bitmek uzere. c.tesi gunu kim koyduysa calisma isini araya. o ben degilim kesinlikle. bakalim kim ?
ve cekiyoruz tombalayi..
VE bakiyoruz kim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

mr. kim

yazaRinYAzari dedi ki...

e illa ki "kim" dir.. ne de olsa "kim" den gecilmio burlarda??