Cumartesi, Ocak 24, 2009

iZ düşüM yanıLsamalaRı

Daha fazla beni benden sogurmana goz yumamam..
buna hakkin yok.. unut beni tanidigini.. O'su olma hayatimin.. Ve cek git.. Geldigin yere ..ya da hic gidemeyecegin yerlere..

nasil geldin bilmiyorum ki zaten..
yuksek derlerdi hep surlarim icin.. nasil ciktin nereden sizdin...
inan bunlari bile merak etmeyi kesiyorum..


Sevgi arsizi dedi bazisi.. inandim.. kactim uzaklastim.. km lerce otene.. nasil yaptin nerede yakaladin beni..

zihnimin icinde bir yabanci.. biri var.. hissediyorum onu.. O senmisin gercekten..
orada oylece oturmus sominenin vuran isiginda yuzunun yarisi karanlik..??

sahneyi tumlemek adina elinde bir de pipo.. cok cekici bir yanin da yok degil hani.. itiraf etmek gerekirse .. ama uzgunum yanlis adrestesin..
sanki yanina gelecegimi sessizce sevisecegimizi bilir gibi bakiyorsun.. bakmayi kes bana oyle..

..

yine zihnimin icindeyiz yine zihnimin icine giriyorsun.. Anlamiyorum ki, bunu nasil yapiyorsun?? benden daha zeki olmalisin.. ama nasil..
off..

birbirinin icine gecmisiz.. bendesin artik.. mahsere kadar bu ates sonmemeli.. hayir beni boylece birakip gitmene bir daha izin veremem.. zihnimin icindesin yine.. ortu yok.. sadece sen ve ben.. tenlerin yakiciligi kavurmakta ruhumu... sahi o nerde..?? ruhum.. ???

kaybettim sanirsam ruhumu.. sahi ruhum olur musun artik benim.. ruhum olsana..hi ne dersin.. ??

Benim ruhum ol lutfen..

...

sahne birden geriye sariyor hizlica.. basladigimiz yerdeyiz .. gozlerin gozlerin yine yarisi karanlik yuzunden oylece bilir gibi bakiyor, birazdan neler olacagini bilir gibi.. ve yine atese atiliyor bedenler .. yaniyorum .. yakiyorum.. haykiriyorum..sonemiyorum bir turlu ..

Ve yine o kahrolasi bakislar..
ne istiyorsun.. soyle bakma .. anlamiyorum .. her ne diyorsan ..hos kipirdamadi ya dudaklarin.. konusmana izin mi vermiyorum...

Sakin unutma benim hikayemdesin haddini bil..
..

yine bakiyorsun.. Baktiriyorum.. sahi bunu ben mi yapiyorum...

neyse ne olacaggini okuyorsun.. gozlerim gozlerine esir dusmus.. oyle mi gercekten..
Ama hayir..teorik olarak, girmene izin vermemeliyim..savasmaliyim.. ve iste savasiyorum ..

hayir.. olmaz.. bu kez olmaz..
..
Tamam sorun degil, "ruhum" olmamanla yetinebilirim.. rahat ol..

devam eder..


ruhum ol .. lutfen..
-yetinmiyormusum demek ki..-
birakip gitme simdi.. ayrilma usutme beni simdi durduk yere.. yak iste .. ates olsan cumrun kadar yeri degil... sadece beni yok.. varsa yuregin..
hayir dur simdi olmaz...

...

off yine ordasin orda .. somine ates.. ayni bakislar.,. o bildik bakislar.. zihnimin icindeki.. orda bi yerde bi yabanci..

simdi sizlerde ve digerleride orda.. bu kadar davetsiz misafir benim yarım aklima cok.. hepiniz defolun. yalniz basima hesaplasmaliyim..

Ben ve O ... sadece biz...

gitmelisin.. tekrar tekrar.. icimde .. zihnimde.. dusuncelerimde.. cik artik buradan.. uzaklas.. yoksa ..
yoksa..
yoksa...
...

ah deli aklim benim..
O hic olmadi ki..

Hiç yorum yok: