Salı, Ocak 20, 2009

Kupa


Ne onemi varsa belirtmenin artik.. gec kalmis bir ozur iste dokulen satirlarimdan.. ozur.. koskocaman bir ozur.. bir kupanin ucuna ilistirilen yasanmamis yasanilamamis herseye dair bir ozur.. bir kupa elde kalan koskoca musabakanin ardindan..birinci olunmus bir musabaka..

Birinciydim.. birincisiydim.. herseyin herkesin.. tum yasamlarin birincisi.. asla ikincisi olamazdim olmamaliydim zaten.. ama ne onemi vardi artik.. bir kupanin ucuna ilstirilmis bir notta sakliydi iste.. tum gercekligim tum yalinligim.. tum kriptolar orada oylesine ciplak..oylesine ustsuz bassiz..halen okunamiyorum..

Elinde bir dip not simdi.. uc bes satir karalanmis.. altinda da bir isim.. oznesi yuklemi belli bir dip not.. ayristirmanin cozumlemenin bir manasi yok..

Manasi yok degil mi.. Manasi yok bu alemin..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorumunuzu birakin demis yukaridaki yazi. ben de uydum bu kibar arkadasa. ama yorumum artik bytelardan, sanal harflerden olusuyor. karalanan seyler bazen cilterce kitabin, megabytlarca dosyanin yapamayacagini yapabiliyor. yuklem ozne tumlec hepsini ayni anda ayni karede gorebiliyorsun. sonra da yuzune lakayit salak bir gulumseme geliyor, dolarken gozlerin. anliyorsun o zaman o altin madalya alanlar neden boyleler diye. kimse madalyayi, kupayi hatirlamiyor inan. herkes naimi tanir ama kac madalya almis kimsenin haberi yok. onu o yapan o agirligi kaldirdigi andaki goruntusudur. baktim da geriye, gulumsemem lakayit degilmis. guzelmis be. karalanmis oylesine ama simsiyah gibi ama. siyahi da sever insan rengi farkli olsa da. ne de olsa butun renkleri iceriyor.
durun umitlerim etmeyin durun.evvelden mutluydum maziye sorun. simdi kararsizlik oluyor elbet. neyse good boy olalim da bilmiyormus gibi yapalim biz yine de. ne de olsa ikiyuzlulugumuzu bilmeyen yok. bir kupa da ben kaldirabilseydim keske alkol kadehlerinden ote.

yazaRinYAzari dedi ki...

olsun be michael.. kafana tokadan baska bisi takma sen yine de.. oynamaya devam et.. ikiyuzlusun diyebilecek kadr seni tanimiyorum ama becerebiliyorsan sayet.. devam et .. bildigim bisi varsa o da hic bisi bilmedigim.. ama naim'e gelirsek 3 olimpiyat altini,4 yada 5 avrupa sampiyonlugu, bide 7mi ne dünya sampiyonlugu vardi yanilmiyorsam.. ha unutmadan dunya rekorlari da cabasi..
bosuna dememisler "cep herkul" die.. en azindan piste ciktiginda boyuna posuna bakmadan, yuregiyle kaldirmasini biliyor agirligi.. tebrikler Naim..