Perşembe, Ocak 01, 2009

elimde degil

bir telas, bir gurultu, bir patirdi, yetismesi gereken odevler, bitmesi gereken gorevler, kutlanmasi gereken yeni yaslar, katilinmasi zorunlu bir gereklilik olmasa da acilarin torpulendigi, buyutuldugu, hatta abartildigi ray-ban sponsorlugundaki cenaze torenleri, evlilik torenleri, gelinler-damatlar, kuvezlerde milyonlarca bebek, kuvezdeki bu milyonlarca bebegin ayni anda inga inga diye serenomiye katilmasi,patlayan silahlar, atilan zarflarin yerini elektroniklerin almasi, aranan dahiliyeler, ulasilamayanlar, kapsama alani disindaki sahislar, aldatanlar, ucuz motel odalari, pahali otel odalari, sezon sonu indirimleri, alinan kilolar, verilen kilolar- verilmeye calisilan kilolar, .. iste hepsi ve daha nicesi epi topu 365 gunde oldu..

simdi arkamiza bile bakmadan kacarak uzaklasiyoruz ucuz sampanya siseleri patlatiyoruz eskisinin acisini hafifletsin diye. yeni samimi icten mesajlar yerine hep ayni bilindik klise laflari tekrarliyoruz.

acaba darwin yaniliyor mu bir noktada? belki maymun degil ama maymunla papagan arasi bir sey?

e n'ldu ki dun burdaydi bugun yok mu..soyleyin ona ben digerleri gibi ona ihanet etmeyecegim. halen yastayim.. onun gidisine..

soyleyin, ben halen daha eksigim.. hic bisi getrmesin, hayir istemiyorum.. beni ait oldugum yere gotursun yeter..alsin beni burdan. baska bisi istemyorum. baska bir degisiklik.. eksik olan benim.. tamamlamam lazim O'nu, eksik biraktigim hikayemi..
yalansan.. yalani severim .. elimde deil......

Hiç yorum yok: