Cuma, Ocak 02, 2009

alem ne peki

alem ne mi, a dostlar bi bakininiz soyle yakin cevrenize.. koku nasil guzel mi?? guzel dimi.. "kaka" kavrami yok herkes "mis" gibi kokuyor. aliyoruz parfumlerimizi sabah ise cikmadan kicimiza, basimiza boca ediyoruz; bir guzel asansorde, evde, okulda, iste, en onemlisi otobuste koktukca kokuyoruz. e mubarek insan madem paran yok; anca binebilmektesin otobusun bugulu caminin onune ne die dunya para veriosun elin ithal parfumune.. havalar da sogudu ya hoh'la dur; iki de sekil ciz bide utanmadan, kulaginda da kesin kulaklik vardir, oyle "ben melankoligim lan bana dokanmayin" havalarinda gelen gecen yasli basli teyze ve amcalara donup bakma bide.. ama bu senin iyi sabahlarindan birisi daha dur bu iskence yil boyunca hatta omrun yettigince boyle gidecek.
n'ldu gecen seneyi attin gitti dertler bitti mi?? hey gidin hey.. aslanim biz kac sene eskittik ama banamisin demedi.. biten sadece goz kalemleriyle, rujlar oldu. gozlerimin feri sondu bide.. yanaklarima da allik kullanir oldum eskiden oldugu gibi kipkirmizi olamiyorlar kendiliginden. bi ara utanamadigimdan sikayetciydim ama yanilmisim! icten ice inceden inceye halen utanabiliyorum.. eski yila karsi halen boynum bukuk mesela. nasil hasin gaddar vurdumduymaz davranmasim kendisine. halbuki cok degil bi kac ay oncesi deliler gibi sevisioduk.. n'ldu birden bire de beni birakti gitti, hic anlamadim..
gerci... o da hakli be.! durup da napacak dert benle bitse gene iyi ben gibi milyarlardan bahsediyorsun. ben de olsam carpar kapiyi giderdim. her neyse. ben onun yasini tutayim zira yenisinden cok umudum yok. acikcasi bastan simartmak niyetinde de degilim. sirf bu yuzden gelisinde ayaga bile kalkmadim. ister saygisizlik desin isteer ukalalik desin ama inanin kicimin pozisyonu daha onemliydi benim icin. korumak istedim ve korudum da.:D
ya laf gene dondu dolandi bana geldi, durtmek yok tabi.. hadi ozlemle analim gecmis yili. yenisine bi hosgeldin derdim ama cok seveni var be. olmaz ki bu kadar sahte sevgi..

otobusteki eleman sen az dur bekle.. inecegin duraga daha var .. bizimde acelemiz yok. daha dogrusu malum istanbul cilesi. trafik gene kilitlenmis daha dur bakalim burdan zeytinburnuna varasiya dunya yol.. merak etme kimse yerinden kaldirmaz seni kaldiramaz yani sen de bu got varken..

neyse.. alem iste bu millet.. kafasina estigi gibi yasiyor. saniyorlar uskudarda o vapur hep bekleer. yahu kadikoy mu karakoy mu ne o iskele bilem gitti be.. kime kalmis sana bana kalsin. ama sen gene de oturmaya devam et.. bak o evi cizdin simdi hani nerde kapisi penceresi. bi is yapcan madem adaam gibi yap. dikkatimi dagitiyorsun benim.. bana da bakip durma.sen rolunu yap ben otobustekileri tutuom. gerci arkadaki "amca" cok babacan bi sekilde yaslandi bana ama . olsun aliskiniz.. ilk defa oluyor degil simdi sabahin bu saatinde ulan fortcumusun die yaka paca disari attirtabilirim ama degmez. hava soguk usutur musutur. bence sakincasi yok. fortlamaya devam amca. alem neler yapmis senin fortculuk cok gelmez bu bunyeye..yarasin..

her neyse konu dagildikca dagiliyor. ben ne diyordum he duydum millet akmis alemlere . sanirsin pek muhim bi gun. ulan memleket elden gidio desen seferberlik ilan etsen memlekette taksim meydaninda o kalabaligi goremezsin. eskiden nene hatunlar ellerinde mermilerle doldururdu meydanlari simdilerde eline maytap alan cikiyor meydana. obaaa kutluyozz.. nei? yeni yili.. ondan sonraki yili hic dusundun mu.. yok nerde patlat maytapi oghh kebap.. ordan iki balon al cocuklarin eline. uc te pamuk helva. daha n'lsun cigerim.. hey gidi be.. millet yasio a.k. bi biz kel fodul kaldik .. anam ordan gecen avratlar ecnebi mi ne ? huraaa saldiri pozisyonu.. aman eksik kalmayalim bizde dokunalim. ondaki memeden bizim hatunlarin hicbirinde yok hakkaten. kapanmiyor dugmeler diye ibo cigirtmadi bosu bosuna.. unutuyoruz iste. bu kadar da "vefa" insaniyiz. herkes orospu olsun diliyoruz. ele avuca sigmayan tasan memeler bizim olsun. bizim olsun herbiri. hepsi senn mi? yok anamin.. e oyle ama. taksime in sen elletmeden don memlekete.. vallahi olmaz birakmayiz.

ya ben bunu neden simdi hatrladim. yillar oncesinin vakasi. banane alemin karisinin osundan busundan. hay allah.

oo sen de ii dalmisin. bende saniyordum gozlerin felfecir kesmistir.. neyse daha var.. bu kadar konstuk bi arpa boyu yol gidemedik.. suraya otobus ici cay servisi yapsalar keske sabahlari bu kadar uzun yol, bilet kesmeyi biliyorlar. musteriye hizmet etmeyi de bilsinler. hep ben soyleyecek degilim. of skldim bende.. cikip dolasayim desem. buradan daha guvenli bi yer bulamam gibi. amca da biraz yoruldu. el insaf.. neyse ben biraz susayim..

sahi aklima gelmisken ne dinliyordun sen bakayim pencerenin onundeki?

Hiç yorum yok: