Çarşamba, Ocak 14, 2009

O

Bana huzunlen dedi...
ne demek istedigini anlayacagimi dusunerek bana dedi ki;
"huzunlenesin diye.....
.. ben ozlemlerdeyim simdi.." dedi..
Anlamayacagim tuttu..
Anlardim oysa ki
Yalin ayak, yari ciplakta olsam kosar giderdim..
ama anlamadim inan ki...

huznu kovali ben cok oldu, haberin yok mu?
senin olmadigin bir doneme denk gelmis olmali..
ulkenin sinirlarindan atilmistim; ite kaka yuruyordum, elimde bastonum..
ustumde yirtik pirtik bir entari.. en son o olmali ustumde yoksa daha dolap bekleyen nice guzel elbiselerim var benim hepsi de alli, pullu, cicekli..
hepsi orada o dolapta kaldi..

senle beraber gule oynaya rengini, bordo sectigimiz dolapta kaldi..
"bordo sev" derdin bana ya.. "bordo sev" ..
dolabin rengini o yuzden bordo secmistik ..
bordoydum ben.. ne mutlu bana..
sen benim yesilim.. yesil sevgilim..
yesilden sevgili yaptim, bak anne!






ne guzel degil mi..
anne ben bordoyumm...
bak bu fotografi iki sene once ekimde cekilmistik, ne de guzeliz..
guzeldik..

guzel olamadik ama daha fazla..
cirkinim ben artik..
seni bilmem ..

bordodan bir sirca kosk yaptirdim; deniz kiyisina nazir, sahile iki adim..
ama yurumeye mecalim yok.. ayaklarimim iflahi kesilmis, hayir gelmezmis artik.. oyle dediler..
dogru mu dediler??
bilmiyorum ama inan ki cok yorgunum..
huzunler yok..
gozyaslarimi da sattim ilk "vurdumduymazciya"..
Acmis, "aglamaya" megersem..
hic hayir demedi hemen aldi gozyaslarimi..
sonra soz verdim ben, aglamak yok diye..

"Ssozler tutulmak icindir" bilirsin..
yabanci bir sehrin hic tanimadigim sokaklarinda yurumeyi ogrettim adimlarima.. yoruldular .. ama beni hep tasidilar..
icmeyi ogrettim sarabi dudaklarima...
gecenin katrani kesildi dudaklarim ...
alisamadilar daha "sadece sarap icmeye"
ama huznu kovdum ben..
o yok artik..
huzun yok
sevgiyle beraber o da aldi basini gitti..


sevmek huzunmus onu anladim..
sevmeyince bitiyor hersey..
simdi biraz cirkinim ama olsun..
huzun yok..
sen ozle yine de,.
cok istersen iki satir karalarim sana
bende ozledim derim
ama ozlemekle ozlenilmez ki...
huzunlenilmekle huzunlenilmez ki..
yazmakla satirlar dolmaz ki..
benim ruhum ozgurlugune kavusali nicedir yine kafeslenilmez ki..
varsa yureginde yuregim
gel al beni benden ..
ama bendeki ben sana yar olmaz ki..

4 yorum:

LÂL dedi ki...

hüzün yok mu sahi? hiç mi yok? Sanmıyorum hiç sanmıyorum.. Hala o kadar bordosun ki, sadece yeşilin tonundan şüphe ediyorsun belki de.. O yeşil aynı yeşil mi diye..

yazaRinYAzari dedi ki...

sandim ki, bordo yesilsiz hukmunu yitiriyor yuregimde.. oysa baska yesiller aramaya sevdalandim simdilerde.. bordoyum daha belli ki.. kan gibi oluk oluk akiyorum damarlarimda..
BORDOYUM ben..
imza BORDO!

LÂL dedi ki...

Yeşil.. Ama ton farkına dikkat... Bazıları bordoya yakışmaz inan..
İmza LAL :))

yazaRinYAzari dedi ki...

Bordo insanin kendine yakisani giymesidir:)

imza BORDO! ;)