Çarşamba, Ocak 21, 2009

Telefondaki Se..ÖLDÜRME beni bÖyle..


sogugum.. cok sogugum.. gitgide soguyorum.. neresi burasi.. acim bile yok .. usuyorum sadece..isinamiyorum... hani nerdesiniz.. "ya sev ya terket".. nerden geldi zihnime bu cumle simdi durduk yere.. isinmanin bir yolunu bulmaliyim ama nasil.. nerede insanlar.. kimlerleydim dun gece de beni buraya braktilar.. biraktilar ve kacip gittiler.. bu buz gibi yerde.. allahim usumuyorum ben hayir bu usumek degil.. donuyorum ben..

neresi burasi.. niye hic bir iz yok dun gecemden.. sabah oldu mu acaba.. ne kadar zamandir ben buradayim ki.. sadece bir sabah mi.. sabah olacak kadar zaman gecti mi.. niye hic uyanmadim.. uyudum mu ki.. usurken boylesine nasil oldu uyanmadim.. kipirdayamiyorum.. gozlerim gozlrimn gordukleri var bir tek algilayabildigim etrafimda.. gezdiriyorum gozlerimi simdi etrafta.. her tarafim baglanmis gibi.. kipirdayamiyorum.. deliriyorumm.. neredeyim ben ,..

sesim.,. sesiim.. nerede... duyamiyorum.. acamiyorum agzimi.. donmus.. konusamiyorum.. susuyorum.. "yardim edin".. diye avazim ciktigi kadar bagirmam lazim bu bodrum katinda.. basim.. basim agriyor olmali... hissetmiyorum.. donmus butun hislerim.. sadece gozlerim.. basima darbe almis olabilirmiyim..

-hadi kizim biraz zorla su hafizani.. dun gece kimlerleydin..

-herzaman ki gibi isten cikista eve gittim.. sonra hic aliskin olmadiigi bir saatte telefonum caldi.. telefondaki ses...
telefondaki ses ..
allahim usumuyorum.. usuyorsam bile bilmiyorum.. neredeyim ben..

-birak usumeyi cabuk dusun.. kimdi o sesin sahibi.. acele et.. kimdi o...

-o..
o ses.. inan bilmiyorum..
-ne konustunuz..
-bilmiyorum..
-kimdi o telefondaki ses..
-bilmiyorum,.
-kimdi diyorum..
-bilmiyorum .. bilmiyorum...
-kimdi diyorumm..
-bilmiyorum dedim ya,,,bilmiyorum bilmiyorum...
-cevap blmiyorum degil.. salak..
-cevabin ne oldugunu bilmiyorum iste.. silinmis gibi sonrasi.. sen .. sen.. sen bisiler hatrlamiyormusun.. sende ordaydin iste..
-ben...

bosver onemi yok.. burdan cikmanin bir yolunu bulalim once.. bu beden buradan kalkmali.. ama nasil.. allah im kolum kolum kipirdamiyor.. bacaklarim kas kati kesilmis.. neredeyim ben.. donarak Ölemem..
donarak Ölemem ben..
yanarak Ölmeliyim..
boyle olmaz..

boyle olmamasi icin tum beyaz gunahlarimi bile karaya boyadim ben.. hayir sonum bu olmamali.. buz gibi mermer gibi bir vucut birakamam gerimde..

hadi kizim.. hadi kipirda.. hangi cehennem burasi .. bu alacakaranlik da neyin nesi.. Ölemezsin..

ÖLDÜRME beni.. kaldir beni burdan.. lutfen tum gunahlarim adina beni kldir burdan..
donarak Ölemem ben.. cesetimi boylece puruzsuz birakamam gerimde.. cok acik neyden Öldügüm.. karmasa yok.. cok duzenli.. didiklenemez boylece gecmisim.. cabuk aklarlar.. dosyam cabuk kapanir..
HayiR..

Biraz kafa kurcalamaliyim gittikten sonra.. MIH gibi cakilmaliyim akillarina..Zihinlerinde bitmeyesice sorgu dosyalari actirmaliyim, neden ÖLDÜgÜme dair..Yada yillar sonra bile farkedilmemeli yoklugum.. hic dosyam acilmamali.. birileri bir yerlerde -en son- bana dair gorduklerini bile unutmalilar..
Kaybetmeliler beni.. Ve yoklugumu farketmemeliler.. orada oylece bir kayip esya burosunda bekleyemem.. kaybolmaliyim karanlikta.. ardimda golgem bile kalamaz.. oylece sessiz sedasiz terketmeliyim, varliklarin tumunu.. yoklukta hiclikte cehennem zebanilerine yakit olmaliyim..

Once kaybolmaliyim..Sonra yanmaliyim..
ÖLDÜRME beni bÖyle..
Yalvaririm..

1 yorum:

LÂL dedi ki...

bu nasıl çırılçıplak bil yalvarıştır :ÖLDÜRME BENİ BÖYLE....