Cumartesi, Ocak 24, 2009

feministlik boyle bir sey mi simdi



aslina bakmazsaniz.. baksaniz da olur ama ben nefret ederim su forward olayindan.. sebeplerimden birincisi alakasiz insanlarin eline gecer msn adresim ve ele gecirilen msn adresim olunca sonu gelmeyen eklenmelerim onun bunun msn listesine..ardidan gelisen kisa ve yersiz diyaloglar.. konusma pencereleri bla bla..lar... coklar ya bende ondan yazamadim hepsini..

simdi fw olayina bayilan bir cok arkadasimdan birisi son iki gundur.. aslinda bayaa uzun zamandir yani o isten atildigindan beri surekli sabah aksam fw mail gonderio.. nerden buluo butun hepsini bunu tartismak dahi istemiyorum.. politik fw lardan tutunda ask sevgi bana da gonder.. saglik .. aci .. huzun.. nefret.. ask , gerilim, entrika..
kisacasi "bir tikla" hayatin otesnde oldugumu gun icerisinde kafama balyozla cakan, bir kac iyi arkadasimin fw mail listesinde olmam kadar mutlu edici bisi olamaz inan ki..

hele dunle bugun aldigim fw mailler beni oylesine mutesekkir etti ki anlatamam.. sadece kizlara gonderilen cinsten fw maillerdi bunlar..

evet siz erkekler ne anlarsiniz sadece kizlara fw lanan maillerden zaten.. konu da buydu ya maillerden ikincisinde ama ona birazdan deginecegim..ilk once bana gonderilen 7 melekten bahsetmek isterim.. efendim koymuslar 7 tanecik yakisikliyi .. diyo ki, bunlardan birisini seni korusun diye gonderiom simdi .. istedigini sec begen al..
secenekler arasinda "hepsi" yoktu ne yazik ki.. uzuldum, kahroldum ama bana uygun olan birini secmkte acele etmemekten de geri duramadim.. tanri kul demis yaratmis.. mana bulmanin kusur bulmanin manasizligini bir kere daha farkettim.. hayifladim kendimi.. iyi ki varsin arkadasim.. bir sey daha diyuecegim ama lutfen kafama bir sey firlatma.. riski goze alip soyluyorum bak..
iyi ki isten cikarilmssin.. sirf senin hatrina actigim fw maillerin sayesinde gozum gonlum acildi.. bende sana gonderiom o muthis yaratilmislardan..optum cicim..


gelelim ikinci konuya.. bu da sadece bayansal bir mail di.. bilirmisiniz bir tekerleme vardi.
a a aci/tatli baci / pek sakaci/ mobilyaci/ bizim evin arkasnda dondurmaci dukkani/ annem babam basbakan/ var mi bize yan bakan/ kizlar altin kesesi erkekler cop tenekesi..
diye..
iste bu mail bunu biraz daha asarak olayi detaylandirmis.. durun bakin ne demis..

"Kadınlar ağaçtaki elma gibidir.
En iyileri en üst dallarda bulunur.
Erkeklerin coğu düşüp incinmekten korktukları için üst dallara uzanmak istemezler.
Onun yerine yere düşmüş çürükleri toplarlar çünkü onları elde etmek daha kolaydır.
Yukarıdaki elmalar ise kendilerinde ararlar suçu ve sorarlar kendilerine 'Nerede hata yapıyorum' diye.
Aslında gerçekten hatasız ve muhteşemlerdir.

Sadece doğru erkeğin ortaya çıkıp cesaretini ve yüreğini toparlayıp o üst dallara ulaşmasıdır bütün olay.
Lütfen bu gerceği iyi elma olan bütün kadınlarla paylaşın. (Dalından toplanmış olsalar bile)

Erkekler ise ...
iyi birer şarap gibidir.
Koruk olarak başlarlar, mayhoş ve tatsız...
Kadınlar tarafından canları çıkana kadar çiğnendikten sonra ancak bir yemeğin yanında gidecek kadar tatlanırlar... "


iste a dostlar.. dogru soze ne denir., kadinlar da sarap gibi dir yillandikca guzellesir ama asla cignenmezler.. her yemegin yaninda icilen birinci sinif sarap olur cikarlar.. ama cani cikasica su erkekler.. simdi kalkip feminist neyimde dersiniz siz bana ama utansin o erkek milletinin hepsi..

bi sorsunlar kendilerine tanri neden onlari yaratti sonra kadini yaratma geregi duydu.. sonra neden baska bi cins daha yaratma geregi duymadi.. neden biliomusunuz.. mukemmeli yakalamisti da o yuzden .. sizler istediginiz kadar ataerkil yasami savunun.. bizlerin zayifligini one surun.. asil zayif olan sizlersiniz.. o kadar zayif ve zavallisiniz ki.. Yaratici bile bunu en basinda farketti.. hikmetine sual olmaz dedikleri kadar var anlayacaginiz. daha inanmazsiniz siz ama inanin.. inanmayanlari sevmem ben cunku..

gelecek yazi emin degilim ama
'Ve tanri erkegi yaratti'



sonraki yazi icin simdiden konusmamak gerektigi icin.. eger konusmaya baslarsam adinin sonraki yazi olmayacagindan korktugum icin, size sectigim melegimi gonderiyorum.. cogalabilme olasiligindan yola cikarak.. arkadaslik paylasmak degilmidir zaten... hi?


Hiç yorum yok: