Pazartesi, Aralık 29, 2008

suskunluk


sustu ..
orada oylece boynunu buktu... konus diyorum anlatacak neyim kaldi ki dercesine omuz silkeliyor..
dusen yine omuzlari basi halen dik, mahmur, ve bilakis kaygisiz..

bilerek mi boyle bilmeyerek mi bilemiyorum.. konussa anlasacagiz belki bir orta yol bulacagiz ama sususlarda..
omrun torpusu sususlarda..

boynum bukuk omuzlarim iki yana dusuk.. basim govdeme agir geliyor..
dolu dusunce balonlarimin hepsi, icine cekiyorlar, yukselemiyorum bir turlu..
hafiflemem lazim.. ben bu yuku tasiyamam..
hem ellerim, bu soguga aliskin degil ki benim..
susuyor israrla..konusmayacak anlasilan..

tum agirliklarimi alip hafifletemeyecek.. hafifleyemecegiz,.
.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam ben senay, gercekten super bir site, eger facebook veya twitter varsa eklemek isterim...

yazaRinYAzari dedi ki...

merhaba senay, begenin icin tesekkurler. yazilar hep burada diger yerlerde yayinlanmiyor ama istersen takipcim olabilirsin. ve cok istersen de verebilirim twitimi daha sonra.