Salı, Aralık 09, 2008

ayilana gazoz bayilana limon

ayilana gazoz bayilana limon verdikleri alaturkamsi; "gazozcu derler adima adima.. kimsede varamaz yanima.." die obaa gobecikler attigimiz zamanlara donsek keske. cepte bes kurus para yok ancak varsa yoksa tum derdim sakiz alip album yapmak bide su altin rengindeki cikolatalardan almak bakkal muharrem amcadan ya da yesil bakkaldan. neden bilmem ikisinin de kapilari yesildi nie birisi bakkal muharrem digeri yesil di hic anlam veremedim simdi.
Ama tuhaftir garip bir huzur coktu uzerime. dunden kalma sarhoslugum bas donmelerim azalir gibi. Buaralar hizla donuo basim aniden bi yere dusecekmisim gibi hissediyorum sordum ettim beyin fonksiyonlariyla alakaliymis bayilma isi. beyinde yok ki bende desenize tumden bayilma sansimi da kaybettim. anlasamadik tek celsede bosandik. artik dul; coldeki kutup ayisindan, kutuptaki bedeviden daha bahtsizim ne mutlu bana. yassam(ilkem) buyuklerimi korumak kucuklerimi saymak/ ulan bakiom da etrafta ne buyuk var eli opulcek ne kucuk var basi oksancak cebine iki akide sekeri skstirilcak. ulan felek carkina comak sokulmasini o kadar cok hakediyorsun ki. ama yapamiyorum kizginligimda ofkemde sirf bu yuzden .

az evvel yaziya baslamadan once bi sivilce sktim mesela inanilmaz rahatladim .. o kadar kolaymis bak mesela bi seyi cikarmak istesem hemen cikiyor. boyle iki yanindan basinc yapiyorsun "pirt" diyor belki de demiyor tabi ben de dedigini dusunmus olabilirim yada demesini tercih ediyor da olabilirim. her neyse cikarmak iste hicte zor degilmis anliyormusun. ben ne kadar ugrassam da olmuyor ah su felek. ben saniyordum ki mesafe sekizbin kusur kilometre dun ogrendim dediler ki rahat bi onbesbin kilometre ceker. o kadar oldun mu sen ya. ne cabuk buyuyup serpildin guzellestin ayaklarinda topuklu mu var bakiyim.. yokmus valla bu sensen sayet ben bilmiyorum kisa bodur celimsiz cirkinin tekiyim.. daha dun bacak kadardin birden bugun ne oldu sana? yanlis yerden olcmus olmalilar bak mesela bir masal geldi aklima. "sihirli fasulye"..

http://www.dersimiz.com/masal/info.asp?id=2028&S%C4%B0H%C4%B0RL%C4%B0%20FASULYE

2 yorum:

erdi dedi ki...

hmm geçmiş olsun.neden başın dönüyomuş merak ettim valla.

heyyy bayramın kutlu ve mutlu olsun sevgi pıtırcığı insanı :)

pırt demiştir.hatta zırt ta demiştir :)) ya da başka bişey de demiştir ya da demişsindir :P

kendine iyi davran canım olmaz böyle :))sen daha buralara geleceksin sonra kordanda oturup bi güzel çayımızı yudumladıktan sonra körfezin kokusunu ciğerlerimize çekecez sahilde yürürken.hasret gidirecez unutma söz vermiştin :))

üsteki yazı acı çektirmek için yazılmamıştır.sadece verilen söz hatırlatılmıştır :)) eğer tam tersi bi etki yaptıysa özürler ola.sanırım bu da saçma oldu.yazıyı ya yazarsın ya yazmazsın yazdıktan sonra niye özür dilerki insan haha :D

şu aralar müsaidim sanırım.yani bu aralar blogunla haşır neşir olabilirim ona göre :D

yazaRinYAzari dedi ki...

her zaman beklerim erdi.. her zaman .. kapimiz aman blogumuz acik.. ama sizinkine damsiz girilmiyormus kapiya dikmissiniz iki tane guvenlik gorevlisi hooopp nereye girdiini saniosun sen dediler.. e dedim icerde bi arkadas var benim, onu ziyarete geldim.. yok fayda etmedi..almadilar velhasil kelam..:S:S
ama sen gel yinede.. ben alinmam:D:D o kaa yuzsuzumm:D:D