Pazartesi, Aralık 08, 2008

gulumsemek

gulumsemek ne kadar zor bu cografyada. icimden gelmiyor gulumsuyorm agzimi yukari dogru kaldiriyorum dislerimi gostermeden hafif bi tebessum yerlestireyim diyorum aynen sizin de su an denediginiz gibi ama olmuyor. icimde kaliyor gulmek kahkaha atmak dudagimin kenarindaki sonradan bitme gamzemsi gamzelerimi gostereyim diyorum olmuyor. gulumsemek bu kadr mi ters dustu mizacima. evvelden ben cok gulerdim oysa ki. o kdar cok ki ben bile sasardim bu ise. ne is deyip, kendi kendime bozuk atmaya calistikca kahkaha tufani basardi bi o kdar daha gulerdim. guldururdum etkilesime gecerdik arkadaslarimla. hicbiri yok burda simdi. sahi nerde onlar??
hatrlayinca simdi onlari hafif bi gulumseme peyda oldu yanagimda bravo bana.. nerde peki onlar? ben icerken orda burda bir basima gulumsemedigimi farketmeme buraya bunu yazmak icin ickimi birakip kacmama siz mi vesile oldunuz. nerdesiniz peki??ben buraya gelirsiniz sandim ey adi guzel nerdesin.. ben geldim nerdesin. el opmelerdesin demi. uzagimdasin sende. olmuyor iste yapamiyorum oysa ki ne guzeldi en basta..
gelin beni alin desem gelip alamazlar.. geldigim gibi donmek zorundayim. uc gundur uyuyamiyorum uyku girmiyor gozume jacki cagirdim oncesinde baskalarini da cagirdim ama sesimi duymadilar. ben ne yababilirim ki.. siselerin arkasina siginiyorum alkolle mutluluk oyunu oynuyorum ve basariyorum biliyormusun. basardim ne zaman denesem basardim kah guldurdu kah aglatti kah kedere bogdu ama becerdi su alkol. bi tek o anladi sanki dilimden. ben sustukca o dinledi ben sustum o dinledi agzini acip bisi de demedi. su jack de edepli cocuk velhasil kelam.
nerede durmasi gerektigini bilmese de ne kadar yaninda oldugunu hissettiriyor. o siseler ne kadar buyuk her turlu cusseyi arkasina saklayip sarmalayabiliyor, ufacik tefecik ici dolu ficicik. aglayamiyorum da. hickirarak aglatiyorlar ama. bende bikere tek basima denemeliyim diyorum burnum neyim kizariyor, yuzum eksiyor zaten normalde de cirkin ordegin tekiym hepten cirkin oluyorum... bakamiyorum agir geliyor okuyamiyorum mimiklerimi hele ki burnum bir de akiyorsa vay halime. neden oldugunu bilmeden o da eslik ediyor orkestrama. kirmizi burun sumuklu burun sis gozler epi topu uc oge arada bi hickirmam..

siseler guzel saklarlar hele ki aksamciysaniz gunesin gulec yuzunun yoklugunda parlak isiklar altinda siyah renk temali ortamlarin nesesi oluyorum . soytarisi oluyorum.ne guzel sakliyorsun beni benden . beni benden almasini ne de guzel beceriyorsun bu yeteneginizi neye borclusunuz acikcasi cok merak ediyorum.

acikcasi ben siz gibi olamam. yeni gune terkederken usulca daglar omuzlarini sizde atip ceketinizi omzunuza gidiyorsunuz. ne de guzel yapiyorsunuz. cok sizli bizli olduk bunca yasanmisligimiza gore. hemen laubalilesmeden ortami senli benliye cevireyim bi sen dinliyorsun ya beni . bu sebepten oturu diyorum ki; ey gece sakliyorsun butun kederleri huznu yokluklarini eskilerin eskimeye yeg tutmuslari. beni bile sakliyorsun sen ne guzel bisisin..bahsetdermisiniz gul cemalinizi.. ? yine sizli bizli.. olmuyor .. neyse oldugu kadar.

dusuyorum cembern ne icinde ne disindayim bir dogru kadar olup teget bile gecemedigim gibi iki nokta arasindaki mesafe bile olamadim.dusuyorum ceperlerne tutunup gece.. ne kadr kaygansin.. canim hic acimiyor tuhaf degil mi? acimali acimis olmali.. acimiyor benim canim.. olume de soyle boyle acisiz olsun usulca sokulsun. gecmesine firsat tanimasin hayatimin film seridine. onu baska bi seansta oturur izlerim ben.. ama simdi hazir acisizken bu dusus ben duseyim.. olme isini sonraya erteleyebilirim..

Hiç yorum yok: